רשימת קיצורי מקלדת

כנס כלי הנשיפה הגדול

כנס כלי הנשיפה הגדול

ביום שישי התאחדו מאות תלמידי שכבה ד מכל בתי הספר בבנימינה למטרה משותפת: עשיית מוזיקה. במסגרת בית ספר מנגן של המחלקה לחינוך ניגנו התלמידים בחן ובכישרון בכלי נשיפה והקשה. "כנראה שהמוזיקה זורמת לתלמידים שלנו בעורקים או שפשוט הדור משתבח" אמר בחיוך שמואל גל מנהל ביהס מנגן ומרכז המוזיקה.
 
פרויקט בית ספר מנגן משלב בין תלמידים מבתי ספר שונים ויוצר שיתופי פעולה פוריים בין המנהלות והמחנכות ובכך יוצר קשרים המבוססים על עשייה אומנותית מוזיקלית המחזקת את הקשרים בין הקהילות השונות ביישובים.
 
גל: "כנס כלי הנשיפה וההקשה היה השנה ברמה גבוהה במיוחד והתלמידים ניגנו מנגינות המיועדות לשנה שנייה לפחות. התלמידים ניגנו בכישרון בחן ובחדוות עשייה. תודה ענקית למוניק וקנין שמאמינה ותומכת בחינוך המוזיקלי שלדעתי ולדעת רבים הוא חיוני להתפתחות התלמיד מכיוון שהוא משלב בין סך מרכיבי האדם גוף, שכל ורגש".
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק וקנין: "מפגשי המוזיקה המרגשים של בתי הספר היסודיים בנוסף לאירוע המוזיקה של תלמידי על יסודי הינם תוצר הלמידה במערכת החינוך שלנו.
 
חינוך מוזיקלי תורם לפיתוח היכולות והכישורים הבסיסיים של התלמיד, המוזיקה היא כלי נוסף לחיזוק הערכים החברתיים והתרבותיים תוך מתן כבוד למקומו של הילד. כל ילד הוא תו ויחדיו מקבלים יצירת מופת. ההרמוניה המוזיקלית הנוצרת הינה החוט המחבר בין כלל הקהילה על כל דורותיה.
 
תודה והערכה לשמואל גל שמנצח בחן ורגש על תוכנית המוזיקה תודה לכלל המורים למוזיקה שמהווים דוגמה ומופת לתלמידים. אשרינו אנחנו יישוב מנגן".
 
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה