רשימת קיצורי מקלדת

חדש בבנימינה – גבעת עדה- ממחזרים פסולת אלקטרונית

חדש בבנימינה – גבעת עדה- ממחזרים פסולת אלקטרונית

מועצה מקומית בנימינה- גבעת עדה חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד אקומיוניטי- תאגיד חברתי למיחזור פסולת אלקטרונית וסוללות.. "אנו נמצאים כעת בתהליך הסדרת פינות המיחזור ובמסגרת זו הוספנו את שירות פינוי הפסולת האלקטרונית. בקרוב, יתווספו גם שירותי פינוי פסולת אריזות- הפח הכתום" הסביר מנהל אגף שפ"מ, שלומי גרנוב.
 
שתי פינות איסוף פסולת אלקטרונית למיחזור הוצבו בבנימינה ברחוב האסיף ובגבעת עדה ברחוב הראשונים 11 בחניית מתחם המועצה.
באגף שפ"מ מסבירים כי לנקודות איסוף ניתן להביא: סוללות, מוצרי חשמל מכל הסוגים (כל מוצר חשמלי נטען או בעל חוט עם תקע) ובכל מצב, מכונות צילום, סורקים, דיסקים, וידאו, ממירים, טלפונים מכל הסוגים כולל סלולרים, מטענים, מחשבים וכל האביזרים הנלווים למחשב (נייד ונייח), כבלים שונים ועוד.
 
את הפסולת האלקטרונית ניתן להניח דרך פתחי המחסן. מוצר גדול שאינו עובר בפתח המחסן ניתן להניח בצמוד למחסן המיחזור 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. בנוסף, בימי פינוי האשפה הקבועים, ניתן להשאיר את הפסולת האלקטרונית בצמוד לפח האשפה. במידה והמוצר לא פונה באותו יום, נא להודיע למוקד 106.
 
שלומי גרנוב: "אנו פועלים במטרה לאפשר פינוי פסולת אלקטורנית בצורה יעילה ונוחה עבור התושבים ולכן הצענו מגוון אפשרויות לפינוי הפסולת. הפסולת האלקטרונית תאסף ע"י התאגיד החברתי "אי-קומיוניטי" ותועבר למיחזור"
 
במקביל ,בימים אלו מסדירה המועצה את פינות המחזור במושבות. בפינות המחזור יוצבו מצלמות שיפקחו מרחוק על הניקיון במתחמים. בנוסף מעדכנים באגף שפ"מ כי בקרוב יכנסו גם שירותי המחזור של פסולת האריזות- הפח הכתום ביחד עם תאגיד תמיר ובכך למעשה ינתן מענה לכלל הפסולת המוצקה הניתנת למיחזור.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "נושא חזות וניקיון המושבות נמצא בימים אלו בראש סדר העדיפות של המועצה. תוספת זו היא עוד נדבך בתשתית השירות המקיימת שאנחנו רוצים לקיים לטובת המושבות.
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה