רשימת קיצורי מקלדת

המועצה מגיעה עד אליך

המועצה מגיעה עד אליך

בשבוע הבא, יום שלישי 9.7.19, יגיע ראש המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה, איתי ויסברג עם המטה המקצועי וחברי ההנהלה למפגש תושבים בבית התרבות בגבעת עדה. "המטרה שלנו היא לקיים שיח בלתי אמצעי עם התושבים, לעדכן אותם בנעשה במועצה ולענות על שאלות שעולות" הסביר ראש המועצה איתי ויסברג.
 
במשך שנים משקיעה המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה בחיזוק הקשר עם התושבים, כך נערכו בעבר שיתופי ציבור בנושאים מסויימים, מידי יום שלישי מקבל ראש המועצה תושבים לפגישות בבנימינה ובגבעת עדה, נערכים סיורים הן של ראש המועצה והן של המטה המקצועי על בסיס קבוע ומידע מועבר באופן שוטף לתושבים במספר פלטפורמות .
 
מפגש התושבים שיתקיים בגבעת עדה יהיה הראשון שיערך השנה מבין סידרה של מפגשים מתוכננים כאשר בכל פעם המפגש יערך בשכונה אחרת ברחבי המושבות. במפגש ייקחו חלק ראש המועצה, מנכ"לית, ניצן מחנאי גרצן, מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין, גזבר המועצה, צור אוריון, מנהל אגף שפ"מ, שלומי גרנוב, מהנדסת המועצה, שרון פישמן והנהלת המועצה.
 
בחלקו הראשון של הערב המטה המקצועי יעדכן במספר פרוייקטים מבוצעים ומתוכננים הנוגעים בגבעת עדה ובחלקו השני הקהל יוכל להפנות אל הנוכחים שאלות.
ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני מחפש כל דרך לקיים קשר רציף עם כל התושבים בין אם זה דרך הודעות שוטפות במדיות החברתיות, עיתונות, מפגשי תושבים על בסיס קבוע במשרדי, ביקורים יזומים בשטח על בסיס קבוע וכעת נוסף הפורמט הבלתי אמצעי הזה שבו המטה המקצועי מגיע עד התושבים במטרה להרחיב את מעגלי השיח"
קרדיט תמונה: אסנת פרץ