רשימת קיצורי מקלדת

מנכ"ל משרד החינוך הגיע לבית ספר הרים

מנכ"ל משרד החינוך הגיע לבית ספר הרים

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב וצוות המטה של משרדו הגיעו השבוע לבית ספר הרים בגבעת עדה ללמוד מקרוב על האתגרים בחינוך המיוחד.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן ומנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין, ליוו את המשלחת המכובדת. מנהלת ביה"ס אורנית אביבי עידן הציגה בפני המנכל והצוות את מהות ביה"ס האתגרים והשאיפות לעתיד. זו הפעם השנייה בשנה האחרונה שהמנכ"ל וצוות משרדו מגיעים לבית ספר הרים על מנת ללמוד מקרוב על חיי קהילת החינוך המיוחד ועל הנעשה בבית ספר הרים
 
"בתי הספר לחינוך מיוחד מפתחים תוכניות להתמודדות עם אתגרים מורכבים כמו אלימות, תוכניות לימודים חווייתיות, מרחבי למידה מותאמים לבעלי צרכים מיוחדים. תוכניות מיוחדות אלה נלמדות ע"י צוותי ההוראה ליישום בחינוך הרגיל בעתיד. עם רפורמת ההכלה וההשתלבות הנכנסת לעבודה בבתי הספר בשנת תש"פ צוותי החינוך המיוחד יוכלו לתת מענה מקצועי בכלל בתי הספר" הסבירה מנהלת בית ספר הרים, אורנית אביבי עידן.
 
את המנכ"ל וצוותו קיבלו תלמידי בית הספר בבית הקפה הבית ספרי כחלק מפעילות להכשרתם להשתלבות בחברה. בבית קפה זה התלמידים מגישים מטעמים שנאפו והוכנו על ידם בבית הספר.
 
מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין: "אני מלווה אותם לאורך השנים ורואה כיצד ביה"ס הופך להיות חלק מהותי בקהילת היישוב, שעריו פתוחים לקהילה העשייה והנתינה לתושבים ושל התושבים לתלמידים מעוררת הערצה. תודה למנהלת ביה"ס הגב' אורנית אביבי עידן לצוות המורים ולצוות הסייעים והסייעות על הובלת התלמידים לקידום אישי והכשרתם לחיי עולם המחר".
 
ראש המועצה, איתי ויסברג "העבודה המצויינת שמתבצעת בבית ספר הרים מהווה מודל לכל הארץ. משמח מאוד לראות כיצד הענקת טיפול לקהילת החינוך המיוחד מחדדת בקהילה ובחברה את הטיפול בעצמה. התרומה לילדי החינוך המיוחד היא רק חלק מהתרומה בה נתרמת החברה המשלבת אותם".
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה