רשימת קיצורי מקלדת

מועדון אתגרים מגיע לבנימינה

מועדון אתגרים מגיע לבנימינה
לאחר עבודה מאומצת שנמשכה למעלה משנה, השבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה בין מתנ"ס בנימינה גבעת עדה ועמותת אתגרים בהובלת המועצה. על פי ההסכם עמותת אתגרים יפתחו בבנימינה מועדון אופנים לאנשים עם מוגבלויות שיספקו שירותים לכל האזור. "אנו שמחים כי על ידי שיתוף פעולה זה נוכל להנגיש שירות בעל ערך חברתי כה חשוב לכלל האזור ולתושבים שלנו בפרט" אמרה מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן.
 
עמותת אתגרים הינה כיום הגוף המוביל בישראל בהנגשת ענף האופניים לאנשים עם מוגבלויות. הצטרפות לקבוצת רכיבה מספקת למשתתפים פעילות ספורטיבית שיקומית לצד מסגרת חברתית ותחושת העצמה.
 
כיום, אתגרים מפעילה מועדונים בכל רחבי הארץ – מבאר שבע ועד עמק החולה. אנו מעסיקים עשרות מדריכים ומתנדבים המתמקצעים בהעברת תהליכים שיקומיים תוך שימוש במגוון רחב של כלים: אופני טנדם, אופני יד, תלת אופן ועוד.
 
עם חתימת החוזה אל מול המתנ"ס, בימים אלו החלו בעמותת אתגרים בהערכות, גיוס צוות ההדרכה, עבודה אל מול מהנדסת המועצה, שרון פישמן, להצבת המבנים היבילים בשטח.
 
מנהל מועדוני האופנים של עמותת אתגרים בצפון, רועי הקר: "לפרוץ גבולות לדעת שאפשר"- זה המוטו שלנו, אצלנו כל אחד יכול! אני מזמין את תושבי האזור לבוא ולקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה, יש אפשרות לקחת חלק כמתנדבים או כמובן להירשם לחוגים שלנו, ולהיות חלק ממשפחת אתגרים.
 
ניצן מחנאי גרמן: "במושבות שלנו ענף רכיבת האופניים הינו כלי יום יומי לאנשים עם ובלי מוגבלויות, המועצה המקומית מקדמת את נושא התחבורה האלטרנטיבית בכלל ורכיבת האופנים בפרט בערוצים רבים. בימים אלו אנו שוקדים על סיום התכנון המפורט וגיוס המשאבים האחרונים להקמת שביל האופניים אשר יקשר את גבעת עדה ובבנימינה דרך בקעת הנדיב. שביל אשר יתפרס על פני 6 וחצי ק"מ"
המועדון צפוי להיפתח לפעילות לקהל הרחב עם השלמת ההכנות בחודש אוקטובר.
צילום: קרדיט: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה