רשימת קיצורי מקלדת

בשורות לביהס נדיב: מנהלת חדשה ותקציב להחלפת גג האסבסט

בשורות לביהס נדיב: מנהלת חדשה ותקציב להחלפת גג האסבסט

בשבוע שעבר נבחרה חיה קוגן, במסגרת מכרז ניהול של משרד החינוך, לנהל את בית הספר היסודי "הנדיב" בבנימינה. במקביל, לאחר מאמצים רבים, התקבל באותו שבוע באגף החינוך אישור לתקצוב החלפת גג האסבסט של אולם הספורט בבית הספר. העבודות יתבצעו במהלך החודשים הקרובים.
 
חיה קוגן, בוגרת תכנית הכשרת מנהלים "אבני ראשה", בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך ומנהיגות. קוגן עבדה כמחנכת בבי"ס "שדות" בבת חפר. הובילה מודל הוראה של דיוני דילמה בשיעורי תנ"ך עם צוות שכבת ד. קודם לכן עבדה כעשור בבי"ס יסודי ממלכתי בהרצליה והיתה חברת צוות ניהול.
 
במקביל למינוי המנהלת השבוע התבשרו באגף החינוך של המועצה על אישור תקצוב החלפת גג האסבסט של אולם הספורט. בימים אלו מטופלים גגות האסבסט של המבנים המיועדים להריסה באופן יסודי על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה, טיפול הכולל צביעה מיוחדת והסדרה, אך במועצה פעלו כל העת לגיוס תקציב להסרת האסבסט לחלוטין מגג אולם בית הספר.
 
לשם כך פעלה מנהלת אגף החינוך, מוניק ווקנין מול משרד החינוך, חבר ההנהלה אהרון שיאחי התגייס לסייע לקדם את התיקצוב וגייס גם את חבר הכנסת מוטי יוגב שדחף מצידו את הנושא. השלב הבא הוא יציאה למכרז להחלפת הגג. ביצוע העבודות יתבצע בחופשות בשל רגישות העבודה וההתארגנות האיזורית הדרושה לכך. אנו נעדכן על מועד הביצוע בהמשך.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "אני מאחלת לחיה הצלחה בהצעדת בי"ס הנדיב למצוינות חברתית, ערכית ולימודית. נסיון של חיה יתרום להכנת פרוגרמה בית ספרית מותאמת למאה ה 21. בהזדמנות זו מבקשת להודות למנהל היוצא שלומי וזאנה על 4 שנות ניהול ומאחלת לו הצלחה בתפקיד החדש.
 
איתי ויסברג, ראש המועצה: "בית ספר הנדיב מקבל בשנתיים האחרונות טיפול פיסי אינטנסיבי, מהנגשה, דרך שיפוץ אולם בית הספר, אישור הבינוי מחדש, בניית פרוגרמה חדשה וכעת החלפת גג האסבסט הישן מעל האולם המשופץ. לטיפול פיסי זה מצטרפת כעת חיה להמשיך גם את מגמת ההובלה של בית הספר בתחום הפדגוגי של השנים האחרונות. תודה רבה לשלומי וזאנה על תרומתו לקידום בית הספר בארבע השנים האחרונות וברכות הצלחה חמות לשותפה החדשה חיה כוגן להובלת בית הספר הנדיב לשנים הבאות".
 
*קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה