רשימת קיצורי מקלדת

קבוצות הנערים והנוער של מועדון כדורסל בנימינה גבעת-עדה

קבוצות הנערים והנוער של מועדון כדורסל בנימינה גבעת-עדה שבו ממחנה אימונים בסרביה
משלחת של כ- 50 שחקנים ומאמנים במועדון כדורסל בנימינה גבעת-עדה בכיתות ט' עד יב' חזרו בסוף השבוע ממחנה אימונים בסרביה. המשלחת הגדולה השתקעה בעיירה פסטורלית, בבית מלון מפנק, לצד מתקני אימון ראויים.
 
סרביה נחשבת למדינת כדורסל וכיאה, הילדים שיחקו משחקי אימון נגד קבוצות סרביות ואף התאמנו עם מאמני סרביים. אגב, ידם של קבוצות בנימינה גבעת-עדה הייתה על העליונה בשלושה מארבעת המשחקים.
 
המחנה היווה נקודת שיא בהכנות של מועדון כדורסל בנימינה גבעת-עדה לעונת תש"פ 2019-20. הילדים חוו חוויה בלתי נשכחת, כשסימן מובהק להצלחת המסע הוא, ההנאה הצרופה שחוו גם המאמנים והצוות המקצועי.
 
הילדים שבו בשלום הבייתה, שמחים ומאושרים, וכבר שואלים על המחנה הבא. השבוע הזה הוקדש במועדון הכדורסל הוותיק, לקבל את פניהם של ילדי בית הספר לכדורסל הצעירים יותר החדשים, מכיתות גן טרום חובה ועד כיתות ו'. ניתן להגיע לאימון ניסיון חינם כל הפרטים באתר המועדון בכתובת www.kadoorsal.net
 
מנהל המועדון, עופר צדקה: " ״זה היה מסע מרגש ומאתגר. אחרי שנים של עבודה ואימון, הילדים הבוגרים שלנו עמדו במשימה. צוות המאמנים המקצועי והמסור ניווט את המסע יחד עם הילדים, שבנוסף לעשרות שעות כדורסל, נהנו מחוויית תרבות סרבית בכלל ותרבות ספורט מאוד מיוחדת. בימים אלה, תחילת שנת הלימודים, אנחנו פותחים עונת כדורסל נוספת ודואגים לדורות הבאים ומזמינים את כל ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים בבנימינה וגבעת עדה להגיע לאימוני הכדורסל, להתנסות בחוויה המקצועית המרגשת ולגדול איתנו יחד. מי יודע, אולי גם הם יכבשו את אירופה״.
 
 
צילום: דוינה זגורי