רשימת קיצורי מקלדת

בוקר של השראה

בוקר של השראה

השבוע התקיימה הרצאה בנושא סייבר ועתידנות טכנולוגית לתלמידי שכבה ה- ו בבית ספר אשכולות. רס"ן במיל' בחיל המודיעין אורן בליצבלאו, העביר את ההרצאה המרתקת. רס"ן בליצבלאו נפגע בפיגוע התאבדות של מחבל בעזה בעת פעילות מבצעית, נשרף בגופו והתעוור לחלוטין. לאחר התאוששותו מהפציעה הקשה חזר לשרת בצה"ל והמשיך בחיים רגלים כולל ביצוע מרתון וזכייה בתואר סגן אלוף העולם לאנשים עם מוגבלויות.
 
אורן עובד בחברת sygnia שבמסגרתה הוא מרצה בהתנדבות כחלק מתרומה לקהילה שמעניקה החברה. ההרצאה עסקה בנושא הסייבר והשפעתה על חיינו, תוך שילוב סיפורו האישי. אורן סיפר לילדים על ההתמודדותו עם הפציעה ועל ההחלטה לחזור לניהול אורח חיים רגיל ככל הניתן, על אף הקשיים.
 
מנהל בית הספר, פרדי גרוס: "החיים של כולנו בנוים מאוסף חוויות שאנו מלקטים בדרך והם אלו שמעצבים אותנו, משפיעים על מחשבתנו ובונים לנו את אישיותנו. ההרצאה של אורן ובייחוד לתלמידים צעירים היא כזו שמשאירה בך את התחושה של ממני תראו וכך תעשו... לשאוף, להאמין, להסתקרן ולעולם לא לוותר על חלומות.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "פדגוגיה רלוונטית ומעוררת סקרנות היא המוטו שלנו. המפגש עם דמות מעוררת השראה לתת כמו אורן הינו הזדמנות ללמוד ולהכיר משמעות של כוח רצון של חוסן נפשי של עמידה ביעדים ובמטרות. של הבנה כי חלום עם כוח רצון הם הדרך להגשמה".
 
קרדיט תמונה: בית ספר אשכולות, בנימינה