רשימת קיצורי מקלדת

ביקור יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית בבנימינה

ביקור יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית בבנימינה

השבוע הגיע יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית, חיים אביטן וצוותו לפגישת עבודה במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה בנושא קידום ההתחדשות בבנימינה וגבעת עדה. "בשנים הקרובות יצאו אל הפועל מספר תוכניות בינוי בבנימינה וגבעת עדה ואני מודה למר חיים אביטן על הירתמות הרשות למאמצי קידום ההתחדשות" אמר ראש המועצה, איתי ויסברג.
 
יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית, חיים אביטן הגיע לסיור עם גורי נדלר, ראש אגף תכנון ברשות הממשלתית להתחדשות עירונית. השניים נפגשו עם ראש המועצה, מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי, גזבר המועצה, צור אוריון, מהנדסת, שרון פישמן, ואדריכלי התוכנית, ליאת איזקוב ואריאל גושן.
 
במהלך הפגישה סקר ראש המועצה את תוכניות הבינוי הצפויות בשנים הקרובות בבנימינה בדגש על ההתחדשות העירונית בגבעת חן שהופקדה לאחרונה. ויסברג אעלה את הצרכים העיקריים לקידום התוכנית במושבה בצד הביצועי סטטוטורי וכלכלת התכנית והיישוב.
לאחר מכן יצאו הנוכחים לסיור בשכונת גבעת חן, ביקרו בתערוכת הרחוב של הפרויקט, סיירו בדרך נילי ובאזור התעשייה כרמל.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "מאמצי ההתחדשות העירונית בגבעת חן התחילו לפני 11 שנים. אני שמח שהגענו ליישורת האחרונה לפני קבלת האישור ותחילת יישום התוכנית. עם הפנים קדימה, אנחנו נערכים לצעד הבא של התהליך, חיזוק כלכלת התכנית מול רמ"י והוצאת התוכנית אל הפועל. אני מודה לחיים ולרשות להתחדשות עירונית על הסיוע במימוש תכנית חברתית מהותית כל כך למושבות".
 
יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית, חיים אביטן: "בנימינה מרשימה ביופיה, ובעלת פוטנציאל גבוה. לשמחתי, פניה של המועצה המקומית לתנופת התפתחות, כאשר בליבה גבעת חן העתידה לעבור התחדשות עירונית. התחדשות זו וההסתה הצפויה של מסילת הרכבת, יאפשרו שיפור של תנאי המגורים של הדיירים, ובנייה של סביבה חדשה. שמחתי לפגוש את ראש המועצה ואת צוותו היום, ואני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם הרשות הממשלתית ימשיך להניב פירות".