רשימת קיצורי מקלדת

נינג'ות משלנו

נינג'ות משלנו

קאי גרינפלד ואיילה דיבשי תלמידות כיתה ט' בחטה"ב אורט בנימינה זכו להשתתף בתחרות "נינגה ישראל" ילדים המשודרת בערוץ הילדים. קאי בת ה-14 גרה בבנימינה ואיילה,בת ה-15, גרה בגבעת עדה. קאי: "זו חוויה לחיים, אי אפשר לשכוח אותה, באתי להביע את הדעה שלי על כך שבנות מסוגלות לעשות הכל!!! וזה מה שהניע אותי לעבור את המסלול,
 
"בעבר התאמנתי בהתעמלות מכשירים, ובביקור של קאי ושלי באולם הספורט בבנימינה פגשנו את המאמן אביב רייכמן אחרי תקופה ארוכה שלא התראינו. בדיוק התקשרו אליו ושאלו האם הוא מכיר או ממליץ ילדים לנינג'ה? והוא המליץ על שתינו" סיפרה איילה על ההצטרפות לתחרות.
 
איילה: "כשהודיעו לנו שעברנו לאודישן הבא, צהלנו משמחה, והתחלנו להתאמן ברצינות בסטודיו נגה, לא ממש אימוני נינג'ה אבל אימוני כוח."
 
קאי סיפרה: "באודישן השני היה יותר קשה והגיעו לשם 10,000 ילדים ועברו רק כמאה! ואנחנו ביניהם, הרוב היו בנים וממש מעט בנות הצליחו לעבור זאת"
 
מה נתנה לכן התחרות?
איילה: "דבר ראשון זה נתן חשיפה לסוג אחר של ספורט, גאוה עצמית שעברנו מתוך מספר ענק של ילדים, עברתי קצת פחד מהחשיפה בטלויזיה, ומהמתקנים עצמם, ומה שחיזק אותי זו הנוכחות של קאי וגם כשהבנתי שכדאי להסתכל על זה כחוויה לחיים. הכרתי אנשים חדשים ,צד אחר של הפקה מטורפת ,הייתי בכיתה ד' במקום 2 באליפות התעמלות מכשירים ומשם כבר הבנתי מה ההשלכות של ניצחון והפסד".
קאי: "הייתי מקום 6 בארץ בטריאתלון וחוויתי כבר אתגרים ורציתי לחוות אתגר קצת שונה. תמיד ידעתי שאני פייטרית ולא מוותרת, הפעם היה חשוב לי להראות זאת לבנות אחרות".
צילום: אורט בנימינה