רשימת קיצורי מקלדת

חוגגים את חודש האזרח הוותיק בבנימינה- גבעת עדה

חוגגים את חודש האזרח הוותיק בבנימינה- גבעת עדה

הגיל לא קובע: אולם הספורט של בית ספר אורט בנימינה שקק השבוע חיים. הפעם זה לא היה במסגרת שיעור ספורט או טקס שנערך כחלק מתוכנית הלימודים. הפעם זה היה הפנינג חוויתי מלא בתחנות ספורטיביות שארגנו תלמידי כיתות י' עבור הסבים והסבתות שלנו. הגיל הממוצע באולם עלה בצורה משמעותית ואיתו גם האנרגיות המדהימות שליוו יום זה.
 
פעם בשנה ולמשך חודש שלם זוכים אזרחים ותיקים ליהנות משלל אירועים, פעילויות והטבות במיוחד בשבילם, במסגרת "חודש האזרח הוותיק". במושבות בנימינה וגבעת עדה מציינים את חודש זה בפעילויות רבות ושונות של המועצה בשיתוף פעולה עם בתי הספר ומתנ"ס בנימינה גבעת עדה. בין היתר נהנו האזרחים הוותיקים משעת זה"ב בזמר בשיתוף הרלב"ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים), סדנת בריאות עם הקונדיטורית אורית אברהם, מסרטים, פעילויות, הרצאות ומפגשים עם הדור הצעיר (מגיל גן ועד יב'). אחד מימי השיא של חודש האזרח הותיק מתקיים באולם הספורט בבית ספרט אורט בנימינה .
 
זוהי השנה השנייה שאשכול הגמלאים במתנ"ס והמחלקה לשירותים חברתיים של המועצה,
מובילים ומקדמים פעילויות ייחודיות במסגרת חודש האזרח הוותיק. המשתתפים התקבלו בחום רב על ידי תלמידי כתה י' בהובלת אבי דנינו הרכז החברתי של ביה"ס והמורה לספורט ענת שהפעילו תחנות פעילות ותחרות מלאת אנרגיה שבה המתחרים לא מוותרים.
 
מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ענת קציר: "רוצים להודות לצוות בי"ס אורט על הצטרפותם לפעילות מיוחדת המחברת בין אזרחים ותיקים צעירים ברוחם, לתלמידי ביה"ס".
 
מנהלת אשכול גמלאים במתנ"ס, אביטל רפפורט: " בזכות שיתוף הפעולה המבורך עם אבי דנינו, רכז מעורבות חברתית בחטיבה העליונה, מחנך כיתה י' ומורה לחינוך גופני, זכינו לאירוע מושקע, חגיגי ובעיקר- ספורטיבי".
 
מנהל בית ספר אורט בנימינה, יורם יפה: " אירוע ערכי מחמם את הלב, המדגיש את הקשר הרב דורי ואת הקשר של בית הספר לקהילה. אני רוצה להודות לנערים ולנערות, שלקחו חלק בהפעלה ובפעילות, למורים שליוו וניהלו אותה בראשותו של אבי דנינו, ובעיקר להודות לאורחים היקרים שכיבדו אותנו בנוכחותם ובהשתתפותם".