רשימת קיצורי מקלדת

פועלים לקידום החינוך במושבות

פועלים לקידום החינוך במושבות
השבוע נפגש ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג, עם שר החינוך רפי פרץ במטרה לקדם את מספר נושאים בתחום החינוך במושבות. "אנו פועלים בכל החזיתות על מנת שילדנו יקבלו את סביבת הלימודים הטובה ביותר ואת החינוך הטוב ביותר" אמר ויסברג.
 
בפגישה שנערכה השבוע במשרדו של שר החינוך נכחו חבר המועצה, אהרון שייחי, מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי ומנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין. בין הנושאים שהועלו לדיון היה בינוי בי"ס אורט בנימינה. נזכיר כי בשנת 2015 התקבל אישור בינוי של 20 כיתות מאז ממתינים במועצה להרשאה תקציבית לבצע את הבינוי שטרם התקבלה.
 
עוד דרש ויסברג תוספת תיקצוב בנושא ההסעות לאורט על מנת להוזיל את העלויות כיום.
 
כמו כן דרשו במועצה מהשר לקדם פתרון ביניים לגגות אזבסט בביה"ס. במקביל לקידום תהליך הבינוי המתוכנן. בנוסף ביקשו במועצה מהשר לעמוד בהתחייבויות עבר ולכסות את הגירעונות של בית ספר הרים.
ראש המועצה, איתי ויסברג: "צוות החינוך ואני פועלים ללא לאות גם בימים אלו שבהם יש חוסר וודאות שלטונית כדי לממש ולקדם החלטות והבטחות שהושגו בעבר לרשות.
 
מצאנו בלשכת השר אוזן קשבת ואנו מקווים שכבר בשבועות הקרובים נושא הבינוי וההסעות לבית ספר אורט יפתר והעיוות ההיסטורי יתוקן"
חבר הנהלת המועצה, אהרון שיאחי: "אנו רוצים להודות לשר החינוך, הרב רפי פרץ, על ההענות המהירה והנכונות לסייע ולפעול למען מערכת החינוך בבנימינה גבעת עדה. אני שמח שהצלחנו לקדם את הטיפול בגג האסבסט בבית ספר הנדיב ובמקביל דרשנו פתרון ביניים גם לגגות האסבסט הנוספים עד להשלמת הבינוי בבית הספר.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "פגישת העבודה עם השר היתה פגישה חשובה, ואני מאמינה כי פגישה אישית יכולה להניע תהליכים ולקדם את מה שלצערי זמן רב לא מתקדם. אנו נמשיך לפעול באופן ישיר להשגת היעדים אותם הצבנו בפני השר. ושהתלמידים שלנו ילמדו בסביבת למידה תואמת את הרוח החינוכית ואת הפדגוגיה אותה אנו מפתחים".