רשימת קיצורי מקלדת

נחנכה ספרייה חדשה בבית ספר בראשית בבנימינה

נחנכה ספרייה חדשה בבית ספר בראשית בבנימינה

השבוע נחנכה ספרייה חדשה בבית ספר בראשית. הספריה עוצבה באופן כזה שתעודד ילדים לבא אליה, לקרוא בנוחות באווירה נעימה. היא תוכננה בעבור ילדים וכך מרבית מקומות הישיבה הם על גבי שטיח, פופים ומושבים מגוונים. " הספריה תשמש את הילדים לקריאה חופשית בהפסקות ולשיעורים שיעודדו קריאה. בית הספר בראשית מעודד קריאה באופן מיוחד והספריה היא בבחינת לב פועם" סיפר מנהל בית ספר בראשית, יגאל שבאר שפירא.
 
הספרייה עוצבה לאחר שבית הספר זכה ב"קול קורא" של משרד החינוך לעיצוב מרחבי למידה. את הספרייה עיצבה מיה גרוסברגר, מעצבת פנים ואמא בבית הספר. בסייוע של ועדת עיצוב וטלי חנניה, סגנית מנהל בית הספר. הספרייה תאפשר פעילויות קריאה, השאלה ומקום ללמידה שקטה ואישית. ראש המועצה, איתי ויסברג: "בעידן שבו אנו מקבלים מידע טכני לעוס בטלפון הנייד או בטלוויזיה נכון לחזור לכישורי הקריאה הבסיסית שמפתחים יותר מכל את הדמיון, תמונת הספר אותה מייצר הילד בראשו ולא לפי הבנת הבמאי. תודה למי שחלם וביצע".
 
מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין: "הספרייה החדשה תשמש את תלמידי בית הספר וצוות ההוראה ותהיה ללמידה אחרת חדשנית. תאפשר לתלמידים מקום בו יפליגו בעולם המילים והדמיון. תודתנו לצוות ביה"ס ולהורים על ליווי החלום עד הגשמתו".
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה