רשימת קיצורי מקלדת

פאזלייה בספריית גבעת עדה

הפאזלייה בספריית גבעת עדה

פרויקט ייחודי בספריית גבעת-עדה- ילדי גבעת עדה כבר יודעים שבכל יום שלישי מגיעה המתנדבת מירה וולנברג אל הספרייה ופורסת עשרות פאזלים ברחבי הספרייה. במשך שעות יושבים הילדים בסבלנות ומרכיבים את הפאזלים בהנאה גדולה.
 
לפני שבע שנים הגיעה אל זיוי מנהלת הספרייה, מירה, תושבת גבעת-עדה, שכל חייה עובדת ונהנית עם ילדים, עם יזמה נהדרת : משחקי פאזלים בספרייה.
 
מירה הגיעה עם מספר פאזלים משלה, ואמרה שבטח יש בכל בית ובית פאזלים שאנשים ישמחו לתרום. אט אט בעקבות פרסומי הספרייה, פרסומים בגנים, ומפה לאוזן, נאספו עשרות פאזלים לקטנים ולגדולים (1000 – 1500 חלקים). "הקהילה הנהדרת במושבה לא הפסיקה לתרום עוד ועוד עד שהאוסף גדל והתגוון, וילדים עם הוריהם מגיעים ובוחרים פאזלים למשחק במקום, או לשאילה לבית" סיפרה מנהלת הספרייה, זיוי דורון. נעשה רישום קפדני ע"י מירה מי תורם, מי לוקח מה, וכך האוסף נשמר וגם מתחלף כאשר מתבלה או כשחסרים חלקי משחק.
 
לתיחזוק האוסף ולפעילות עוזרים מתנדבי מעורבות חברתית שהספרייה קולטת מבתי-הספר באזור, וכך כולם מגיעים ונהנים משעות נעימות של משחק משותף עם ההורים, עם החברים, ובו זמנית גם נהנים מהחלפת ספרים בספרייה. פאזלים כפולים אם ישנם, נתרמים לגני הילדים במושבה.
"מירה תמיד מקבלת אותם עם החמימות הנהדרת שלה ועם החיוך על הפנים שלא מש לרגע. " הוסיפה זיוי דורון. הפאזלייה תשמח לקבל פאזלים שלמים נוספים שיעשירו ויגוונו את האוסף.