רשימת קיצורי מקלדת

מקדמים שיתוף פעולה עם רכבת ישראל

מקדמים שיתוף פעולה עם רכבת ישראל

השבוע נפגשו ראש המועצה, איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי ומהנדסת המועצה, שרון פישמן עם מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר וצוותו המקצועי לפגישת היכרות במטרה להדק את הקשרים של המועצה ורכבת ישראל. "הרכבת היא ברכה ואתגר כאחת בבנימינה. הרכבת היא ערוץ התחבורה המועדף באזור ומשרתת אזורית תושבים רבים אולם גם מייצרת אתגרי תחבורה ואיכות חיים מורכבים לתושבים החיים בבנימינה, בעיקר בסמוך לתחנת הרכבת.
 
בין היתר דנו הצדדים בהערכות הרכבת לחישמול הרכבת. פרויקט שהיה אמור להגיע לפני כשנה לבנימינה אך בשל שינויים בלוחות הזמנים התעכב וצפוי להתבצע בשנתיים הקרובות. ראש המועצה העלה את החשיבות לשיתוף הפעולה ותיאום עם המועצה ואף את החשיבות למעורבותה בכל הנושא הנופי הקשור לשינויים שיגיעו עם חישמול רכבת. צוות הרכבת הודיע שהסיכומים שהושגו בעבר בנושא זה נותרו על כנם ורק נדחו סמוך יותר לזמן הביצוע שנדחה. כמו כן סוכם כי שיתוף הפעולה המקצועי בנושא הבנייה בבנימינה יחוזק.
 
עוד סיכמו הצדדים כי יפעלו יחד לקידום מסוף התחבורה הציבורית בבנימינה סמוך לתחנת הרכבת על מנת להוריד את העומסים התחבורתיים באזור התחנה ולשפר את השירות לתושבי האיזור לרבות סינכרון קווי תחבורה ציבורית עם קווי הרכבות.
 
נוסיף כי הצדדים יפעלו בתיאום באשר לתוכניות העתידית להעתקת רכבת ישראל מערבית למיקומה הנוכחי, לצידה המערבי של בנימינה.
באשר לעבודות הרכבת ברחוב היוגב נעדכן כי במסגרת פגישת תיאום נוספת של מהנדסת המועצה עם אנשי המקצוע של רכבת ישראל סוכם כי יועברו למהנדסת המועצה מסמכי מדידה של רכבת ישראל והסימון החדש של תוואי הגדר. כמו כן ברכבת ישראל יעבירו לבדיקה את דרישות המועצה להצבת גדר 'בנימינה'.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני מודה למנכ"ל הרכבת על ישיבת ההיכרות והתיאום הזו ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש בארגון כל כך חיוני לכל כך הרבה תושבים במדינה, ובתוכם גם תושבי בנימינה וגבעת עדה".
 
מהנדסת המועצה, אדר' שרון פישמן: "אנו שמחים על השיח מול רכבת ישראל ועל ההבנה כי יש צורך בשיתוף פעולה לקידום נושאים במרחב הציבורי המשיק לרחובות בנימינה ,לאחר שיחות ודיונים נראה כי אנחנו מתקדמים לפתרון אשר יהיה מקובל על 2 הצדדים".
קרדיט תמונה: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה