רשימת קיצורי מקלדת

בתי הספר היסודיים במושבות נפתחו

בתי הספר היסודיים במושבות נפתחו
שלטי תודה שנתלו על גדר בית הספר אשכולות בבנימינה קיבלו בתחילת השבוע את פניהם של צוותי ההוראה אך גם התלמידים. אחרי שבועות ארוכים בתחילת השבוע חזרו תלמידי המושבות בנימינה וגבעת עדה בכיתות א- ג ללמוד. בתי הספר נערכו בצורה מקיפה לקבלת התלמידים החל מהסדרת שעות ההגעה והיציאה, הסדרת מערכות הלימודים ויצירת מרחבים נקיים ובטוחים. כ 75 אחוז מהתלמידים הגיעו עם חיוך ליום הראשון.
ראש המועצה, איתי ויסברג: "הגיעה העת להשיב את מערכת החינוך לעבודה. אנחנו פועלים על פי החלטת הממשלה ובשיתוף מלא של מנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים במאמצים לעמוד בהנחיות. אני שמח כי בתי הספר נפתחו כמתוכנן בצורה הטובה ביותר. בימים הקרובים נשפר את הפתרונות תוך לימוד המצב החדש אליו חוזרת המערכת"
 
לפני כשבועיים שהחלו לעלות הערכות על חזרה הדרגתית ללימודים כינסו במועצה פגישת הערכות של המנהלים עם מנהלת אגף החינוך להיערכות לקראת החזרה הן ברמה הפדגוגית והן ברמה הלוגיסטית. המנהלים והצוות החינוכי התגייסו להיערכות וכולם עבדו סביב השעון להכין את בתי הספר, לרכש הציוד לניקיונות לחלק את התלמידים לקבוצות. שילוט האזורים והנחיות מזמינות לתלמידים.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק וקנין: "מרגש היה לראות את הנכונות וההתגייסות של המנהלים, עובדי המנהלה והצוותים החינוכיים, העבודה המשותפת עם המנהלים הובילה לפתיחת בתי הספר ללא תקלות. באויר היתה תחושת 1 בספטמבר. תודה למנהלים על ההובלה, תודה להורים על קבלת הפנים שערכו לצוותים החינוכיים. מאחלת לכולנו בריאות איתנה ושנחזור לשגרה בה כלל התלמידים יחזרו לספסל הלימודים.