רשימת קיצורי מקלדת

הגנים בבנימינה- גבעת עדה נפתחו עם 85 אחוזי נוכחות

הגנים בבנימינה- גבעת עדה נפתחו עם 85 אחוזי נוכחות

בהתרגשות גדולה גני הילדים במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה חזרו לשגרה חלקית. צוותי הגנים הכינו את הגנים לקבלת הילדים לפי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך תוך חלוקה לקבוצות (קפסולות) פעילות מצומצמות. כ85 % מילדי הגנים בבנימינה גבעת עדה נכחו בגן כבר ביום הראשון . "פתיחת גני הילדים הוא עוד צעד משמעותי בחזרה לשגרה, מקווה שלאט לאט נוכל לחזור לשגרה מלאה בגנים" אמרה עדי גרוס מנהלת חינוך קדם יסודי.
 
הגננות והסייעות של גני הילדים בבנימינה וגבעת עדה קיבלו בתחילת השבוע בחיוך רחב את ילדי הגנים לאחר שבועות ארוכים שבהם הגנים היו סגורים. טרם פתיחת הגנים נערכו הצוותים והכינו את הגנים לקבלת הילדים על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך וזה במטרה לשמור על בריאות הילדים והצוות
 
עדי גרוס הוסיפה: "אני רוצה להודות לצוותי הגנים על היערכות מיטבית לפתיחה ועל העבודה המקצועית שהן עושות גם בתקופה זו על כל האתגרים שהיא מביאה".
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "לאחר פתיחה מוצלחת של בתי הספר התמקדנו בהכנות בני הילדים על מנת שהילדים יחזרו לסביבה נעימה ומזמינה ובהתאם להנחיות של משרדי הממשלה. צוותי הגנים, גננות וסייעות עמלו בהתרגשות להכנת הגן. תודה לצוותים החינוכיים, למפקחות ולמנהלת הגנים עדי גרוס. מאחלת חזרה מהירה לשגרה.