רשימת קיצורי מקלדת

רשת עתיד נפגשה עם הורי העל יסודי בבנימינה

רשת עתיד נפגשה עם הורי העל יסודי בבנימינה

רשת עתיד שזכתה במכרז להפעלת בית הספר העל יסודי במושבות בתשפ"א נפגשו בשבוע שעבר עם הנהגת הורים של בית הספר למפגש היכרות. המפגש נערך בנוכחות דני פסלר ואייל קרמר, המנכ"לים המשותפים של רשת עתיד ומנהלת אגף חק"ר במועצה, מוניק ווקנין. במהלך הפגישה הציגו המנכ"לים את חזון הרשת בכלל ולבית הספר בפרט, את התפיסה הפדגוגית של הרשת וכמו כן את ההיבטים התפעוליים שחשובים לא פחות לטובת תפעול תקין של הקומפלקס.
 
עוד ניתן דגש בפגישה על החשיבות לחיבור בין הקהילה, רשת ובית הספר. השאיפה שבית הספר יהיה מרכז הקהילה ויאפשר אינסוף אפשרויות התפתחות והעצמה אישית. מנכ"לי הרשת, דני פסלר ואייל קרמר הוסיפו ואמרו: ״תפקידה של רשת עתיד היא לתת מעטפת פדגוגית ותשתיתית אך ההובלה היא על ידי מנהל בית הספר והצוות החינוכי״.
 
רז כרמי, יו"ר הנהגת ההורים: ״אנו מודים להנהלת רשת עתיד על מפגש ענייני אשר סיפק תשובות לשאלות רבות של כלל ההורים. הנהלת רשת עתיד הציגה תמונה חינוכית ופדגוגית מרשימה, המשתפת את כלל הקבוצות והזרמים בקהילת בנימינה גבעת עדה. בנוסף הבטיחה מענה לבעיות הבטיחות והנראות ממנו סובל בית הספר שנים רבות. אנחנו מאמינים כי מצאנו שותפים לדרך".
 
ראש אגף חק"ר, מוניק ווקנין: ״ המפגש הינו עוד אבן דרך לשותפות בביה"ס העל יסודי שלנו, חשוב היה לקיימו לא רק ברמת הכרת הרשת, אלא בחיבור וביצירת השפה הרשותית אותה אנו מבקשים להוביל. זו היתה הזדמנות להצגת התוכנית החינוכית המשלבת את חזון הרשת, חזון הרשות וחזון ההורים. איחולי הצלחה לכולנו.״
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "לשמחתי מצאנו ברשת עתיד שותף אמיתי לדרך החינוכית שאתה אנו מובילים במושבות. אני שמח לראות ששותפות זו גם מעמיקה כפי שצפינו וקיווינו גם לוועד ההורים והנהלת בית הספר".