רשימת קיצורי מקלדת

תתכוננו לעתיד מהיר יותר!!!

תתכוננו לעתיד מהיר יותר!!!

רשת 'עתיד' לוקחת את בי"ס כרמים כמה צעדים קדימה!
 
האינטרנט בבית הספר איטי? לא עוד! בשבוע שעבר השלימה רשת חינוך "עתיד" את הקמת התשתית חדשה בבית הספר כרמים בבנימינה-גבעת עדה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.
 
על אף שבאופן רשמי רשת חינוך '"עתיד" מקבלת לידיה את הניהול של בית הספר כרמים רק ב-1 לספטמבר, באופן חריג ויוצא מן הכלל, הרשת השלימה בשבוע שעבר את הקמת התשתית החדשה בבית הספר כרמים בבנימינה גבעת עדה.
עם זכייתה של רשת "עתיד" במכרז להפעלת בית הספר, החלו לפעול למיפוי לוגיסטי ותשתיתי במבנים של בתי הספר, זאת על מנת להכין את המבנה והתשתיות בצורה מיטבית לשנת הלימודים הקרובה שאמורה להיפתח ב-1 לספטמבר 2020.
 
במיפוי שנעשה התגלה כי כל בית הספר המכיל כ- 1,800 תלמידים גלש על קו יחיד של M50 אשר לא מספיק מבחינת רוחב פס לכמות כזו של תלמידים ואין כל גיבוי במידה וקו האינטרנט "נופל". רומה פרונסקי, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת עתיד, סייר יחד עם אנשי המקצוע של בזק על מנת לבדוק כיצד ניתן לשדרג את התשתית הקיימת אשר לא שודרגה במשך 30 שנה. עם קבלת ההחלטה, צוותי עבודה של רשת עתיד ובזק נכנסו לעבודה מואצת והקימו תשתית חדשה של בזק בתוך בית הספר.
 
תוך שבועות ספורים הוכנה התשתית המתאימה והותקן בבית הספר אינטרנט ברוחב פס של M800 אשר מחולק בין כל הבניינים במתחם בית הספר. במקרה של נפילת אינטרנט או עומס באחד מהמבנים אין השפעה על הבניינים האחרים ואין כל הפרעה לשאר התלמידים להשתמש באינטרנט. בנוסף לשדרוג התשתית ורוחב הפס תותקן מערכת ניטור על קווי האינטרנט על מנת שבזמן אמת יהיה ניתן לתת מענה לתלמידים אונליין בזמן הלמידה בבית הספר. עלות ההשקעה הראשונית עומדת על סך 200,000 ₪ שרשת 'עתיד' השקיעה לטובת בני הנוער בבנימינה גבעת עדה.
 
סמנכ"ל מערכות מידע רשת 'עתיד', רומה פרונסקי: "רשת חינוך עתיד הינה הרשת המובילה לא רק באחוזי זכאות לבגרות מצטיינת אלא גם במעטפת תשתיתית חדשנית ומתקדמת הנותנת יכולת לצוות ההוראה בבית הספר ללמד ולהעביר שיעורים במאה העשרים ואחת. מהלך זה הוא כחלק מההבנה כי מערכת החינוך כולה עוברת שינויים רבים בלמידה מתוקשבת ואנו נהיה הראשונים להכין את התלמידים שלנו בצורה המיטבית עם התשתית הטובה והאיכותית ביותר".
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "רשת עתיד הכניסה רוח רעננה בחשיבה למען התלמידים והצוות. מברכת על כי מובילי הרשת הובילו מהלך זה שהוא בסיס ללמידה המתאימה לרוח החינוכית אותה אנו מובילים ולתקופה זו הדורשת מאיתנו התארגנות אחרת. וזו רק ההתחלה. תודה להנהלת רשת עתיד. שתהיה לנו שנה מבורכת".
בתמונה- רומה