רשימת קיצורי מקלדת

קהילת בנימינה גבעת עדה לא שותקת!

קהילת בנימינה גבעת עדה לא שותקת!

די לאלימות כלפי נשים !!
 
ביום ראשון, 23.8, נערכה הפגנת מחאה בבנימינה ביוזמת יושבת ראש ועדת החינוך, חברת המועצה אביטל תבור במחאה על האלימות המופעלת כלפי נשים. זאת ברקע החשד לאונס בת ה-16 באילת ומקרי האלימות נגד נשים.
 
בהפגנה, שהצטרפה לשורת הפגנות שנערכו בימים האחרונים בכל רחבי הארץ, לקחו חלק ראש המועצה, איתי ויסברג, חברי המועצה, שחר איתן , קרן מאיר ועשרות תושבים ותושבות.
 
"נשים צריכות להרגיש ביטחון והשיח הציבורי חייב להשתנות" אמרה אביטל תבור והוסיפה : "ביום חמישי האחרון בזמן שהתקיימו הפגנות ברחבי הארץ על האונס המזעזע באילת, נרצחה אישה נוספת ע״י בן זוגה. השינוי חייב להגיע, זאת האחריות של כולנו."
 
כליל בת השבע עשרה אשר נאמה בהפגנה אמרה: ״אנחנו נביא את השינוי. כל בחורה צריכה להרגיש חופשייה לחלוטין עם מה שהיא לובשת, עם מה שהיא עושה ולאן שהיא הולכת. היא לא צריכה לחיות בפחד!! וחובת כולנו ליצור חברת מופת שמחזקת את הדברים האלו ותומכת בהם. ולכן אנחנו כאן!"
 
איתי ויסברג, ראש המועצה: "מה שמתחיל בשפה בוטה ומזלזלת , יתדרדר לאלימות מילולית, יגלוש לאלימות פיסית נגד חלשים ושונים, ומשם הדרך לאונס קצרה. האונס הוא רצח החירות והכבוד העצמי שהוא השלב שלפני רצח הגוף והנשמה. כל שלב בכרוניקה הזו הורג קצת, אבל בטוח. האווירה מלהיטה בשיחרור רסן ונימוס, התוקף שיכור מכוח ו/או אלכוהול ו/או סמים ו/או נפש מעוותת, הקורבן חסר ישע ומזל, והיחידים שיכולים לעצור את שרשרת ההרג הם העומדים מנגד - כולנו.
 
במקום למחוא כפיים על השתלחות, לעודד, לצחוק או אפילו לקפוא במקום צריך להתעורר ולצעוק בקול ברור - עצור!"
 
את שרשרת ההרג הזו אפשר וצריך לעצור וכולנו אחראים לזה!