רשימת קיצורי מקלדת

גאים בך איתמר!

גאים בך איתמר!

בטקס הצטיינות בהתנדבות לתלמידי מחוז חיפה לזכר אלעד ריבן ז"ל זכה גם איתמר לוי מבנימינה, תלמיד בית הספר "כרמים". איתמר, מדריך קורסי הדרכה בצופים, מלווה וחונך תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מבית הספר "הרים" אצלנו בגבעת עדה, מוביל קבוצת כושר וחוסן בקהילה, מנהיג ומוביל בבית הספר ועוד ועוד.

הטקס נערך במעמד ד"ר סער הראל, מנהל המחוז, הגב' עינב שוורץ מנהלת מנהל חברה ונוער וד"ר צביה ריבן אמו של אלעד ז"ל.

בתי ספר והרשויות השונות המליצו על תלמידים בולטים ומתוך 60 המלצות נבחרו המצטיינים לטקס, תלמידים מעוררי השראה שמצאו דרכים רבות ומקוריות לתת לחברה.

איתמר לוי בחר בסיום הטקס לפרגן לחבריו:

" בהתחלה הופתעתי שדווקא אני זכיתי, כי כל מה שעשיתי היה ביחד עם עוד כל כך הרבה בני נוער בבנימינה גבעת עדה שתורמים המון ולא הייתי יכול לעשות את כל מה שאני עושה בלעדיהם".

איתי ויסברג ראש המועצה:

"במהלך הטקס שנערך בזום היה חשוב לי לכתוב לאיתמר שאנחנו גאים בו ומברכים אותו על הזכייה אולם גם להזכיר כי פעילותו בקרב הנוער בעל הצרכים המיוחדים מבית ספר "הרים" היא חשובה ומיוחדת עבורי. אני מאמין שלא פחות מהעובדה שתלמידי "הרים" נתרמו מפעילותו של איתמר וחבריו גם התורמים נתרמו. אחד מהערכים המובילים שלנו בתכנית החינוך "חינוך בדרך שלנו" היא קבלת השונה על כל מובניו. בחירה בתרומה בבית ספר הרים של איתמר היא בלי משים חיזוק מחמיא מאוד לערך הזה שהצבנו. ברכות לאיתמר, לבית ספר "כרמים" בו לומד איתמר, לתנועת הצופים ולאגף חק"ר במועצה המאפשרים לנוער איכותי להתבטא דרך התנדבות".

מוניק וקנין מנהלת אגף חק"ר במועצה:

"איתמר נער ערכי ומרגש. עשייתו למען הזולת ורגישותו לבעלי צרכים מיוחדים ראויים לכל שבח.

תרומתו הפרטנית והקהילתית עצומה וסוחפת.

גאה באיתמר על היוזמה וההובלה ההתנדבותית. איתמר יקר אתה דוגמה לחברת מופת".

"בכל איש ואישה גנוזים כוחות אדירים ויש רק לדעת להגיע למקורם, לגלותם ולהפעילם" (דוד בן גוריון).