רשימת קיצורי מקלדת

ביקור אלוף פיקוד העורף במושבות

מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין בביקור במושבות: כיף לבקר ברשות חזקה כמו זו.
התפקיד של כולנו הוא להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש.
 
מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין ערך ביקור מקצועי במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ונועד עם ראש המועצה איתי ויסברג, מנכ"לית המעצה ניצן מחנאי גרמן, גזבר המועצה צור אוריון וקב"ט המועצה אלון אגם. לאלוף התלוו אל״ם אלעד אדרי מפקד מחוז חיפה, סא״ל שמעון ביטון מפקד היקל״ר ורס״ן ליאור בוקסבוים רע״ן אוכלוסייה במחוז חיפה.
הביקור נפתח בסקירה של ראש המועצה איתי ויסברג על המושבות, אופי האוכלוסייה וציבור המתנדבים חסר התקדים המתייצב תמיד בעתות חרום ומשבר.
 
קב"ט המועצה אלון אגם פירט אודות סדר הפעולות בחירום, ההכשרות והאימונים שנעשו, בעלי התפקידים הרלוונטיים, מצב המקלטים ברשות, האוכלוסייה שאינה ממוגנת ועוד. נציגי פיקוד העורף שהשתתפו בדיון חלקו שבחים על תפקוד המועצה בשוטף, בתקופת הקורונה ובכלל על שיתוף הפעולה ההדוק.
 
האלוף גורדין סיכם את הביקור ואמר:
"כיף לבקר ברשות חזקה כמו זו.
התפקיד של כולנו הוא להיות ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, ולנצל את השגרה כדי להתכונן לחירום.
החשיבות של רשות חזקה ועצמאית היא רבה, ולאחר שיצאנו משנת הקורונה, שם גם התחזק הקשר בנינו, אנחנו מתכננים להמשיך את שגרת האימונים שאנחנו מכירים".
 
ראש המועצה איתי ויסברג:
"אני מודה לאלוף גורדין ולצוות שהתלווה אליו על הביקור החשוב ובכלל על הליווי הצמוד לאורך כל השנה, בעתות שגרה וחרום. על אף התשבחות שקיבלנו, אנו לא נחים על זרי הדפנה ונמשיך לבדוק את עצמנו כל הזמן, לשאוף להשתפר, להתאמן ולהיות מוכנים לכל אירוע או תקופת חירום. הגישה הזו הוכיחה את עצמה היטב בתקופת הקורונה. אני מודה לצוות המקצועי במועצה בראשות מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן, קב"ט המועצה אלון אגם ורכזת המתנדבים במועצה רוית סימון על הובלת הנושא בכל ימות השנה. מי ייתן שנמשיך להשתפר ולא נזדקק להוכיח את עצמנו בעתות חרום ומלחמה".