רשימת קיצורי מקלדת

אופטימיות ואווירת עשייה בפתיחת שנת הלימודים במושבות

שנת הלימודים בבנימינה וגבעת עדה נפתחה כסדרה בכל מוסדות החינוך במושבות. ראש המועצה איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן, גזבר המועצה צור אוריון ושתי מנהלות אגף חק"ר (זו היוצאת וזו הנכנסת) – מוניק ווקנין וגלית אלרד, סיירו במוסדות החינוך במושבות, פגשו ילדים והורים נרגשים, נועדו עם הנהלות בתי הספר והגנים ונכחו בחלק מטקסי הפתיחה המרגשים.
 
שנת הלימודים הנוכחית נפתחה בצל העלייה בתחלואת הקורונה בארץ בכלל ובמושבות בפרט. קדמו לפתיחת השנה עבודת הכנה מדוקדקת של מטה המועצה, שבשילוב עם מבצעי בדיקות קורונה שונים לילדים ולהורים בוצעו עבודות תחזוקה ושיפוצים של צוותי המועצה בהשקעה ניכרת של כמעט שני מיליון ₪.
 
אחת מהמטרות המרכזיות של שנת הלימודים תשפ"ב היא להמשיך וליישם את תכנית החינוך היישובית "חינוך בדרך שלנו", אשר שמה לה למטרה שילדי המושבות ילמדו יותר מחוץ לכותלי בית הספר, במרחבים המרהיבים הסובבים אותנו, ויפתחו דרך חשיבה יצירתית ושונה מעט מהמקובל.
 
מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן מסכמת את פתיחת השנה:
" פתיחת שנת הלימודים היא תמיד אירוע מרגש לילדים, להורים ולצוותים. אנו נמצאים בפתחה של שנה מאתגרת שאיננו יודעים לגמרי כיצד תתפתח מבחינת מגבלות הקורונה, ולכן תכנית החינוך שלנו "חינוך בדרך שלנו" מקבלת משנה תוקף כאשר היא טומנת בקרבה תכני לימודים מחוץ לכותלי בית הספר.
 
אני רוצה להודות פעם נוספת לצוותי ההוראה, החינוך ועובדי המועצה שעבדו מסביב לשעון כדי להכין את שנת הלימודים הזו. שתהיה לכולנו – ילדים, הורים, צוותים ובכלל שנת לימודים פוריה, מוצלחת ובריאה"