רשימת קיצורי מקלדת

קהילה ומשטרה

קהילה ומשטרה

תלמידי בית ספר "אמירים" מבנימינה חוו ונהנו הבוקר מיום "קהילה ומשטרה" במהלכו נחשפו התלמידים לגורמי הביטחון וההצלה באופן חווייתי ומרתק, תוך הדגמות והדמיות של כלל היחידות במשטרה: אמבולנס, חבלנים, חילוץ יחידת הכלבנים, יס"מ, ועוד....
 
הילדים זכו להכיר את האמצעים השונים המשמשים את השוטרים במהלך פעילותם; רובוט משטרתי, רחפן, קסדות, שכפ”צים, ניידות, מכשירי קשר, וכריזה בעת חרום. עברו בין התחנות השונות התנסו ושמעו הסבר קצר מכל בעל תפקיד. בנוסף, נחשפו הילדים לתהליך אילוף הכלבים והסוסים וצפו בפעילות של הסוסים והכלבים עם השוטרים. החבלנים הדגימו את פעילות רובוט החבלה ואת הכל תיעד רחפן משטרתי שצילם הכל מלמעלה.
 
תודה מיוחדת לרס"ר חלאד מנסור, השוטר הקהילתי של בנימינה, רפ"ק ליז פדלון, ורפ"ק פז בלה מפקד יס"מ מרחב מנשה, על היוזמה וארגון הפעילות.
 
תודה ליחידות משטרת זכרון יעקוב, למג"ב, יחידת התנועה, יחידת הסיור, חבלן מרחב מנשה, שוטרי היס"מ של מרחב מנשה שהפעילו את הרחפן ועמדת ירי, יחידית האופנועים, מכת"זית, יחידת הכלבנים, יחידת הפרשים של מחוז חוף. לצוות מד"א, צוות יס"מ ולכל המתנדבים במשטרה ובמד"א על הפעלת יום מהנה ומרתק זה.