רשימת קיצורי מקלדת

ביקור מנכ"ל משרד הפנים וצוותו

ביקור מנכ"ל משרד הפנים וצוותו במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה

השבוע ביקר מנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש וצוותו במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ודנו בשיתופי הפעולה בין משרד הפנים למועצה. "העבודה מול מטה משרד הפנים היא תמיד בהרגשה שיש עם מי לעבוד, וזה הרבה" אמר ראש המועצה, איתי ויסברג.
 
הפגישה נפתחה במשרדי המועצה בבנימינה שם נפגשו אנשי משרד הפנים עם ראש המועצה, איתי ויסברג, מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן וגזבר המועצה אבישי יצחקי. בישיבה השתתף גם מנהל מחוז חיפה במשרד הפנים רו"ח פאז חנא. לאחר סקירה על מצב הרשות העלו במועצה את אתגרי כוח האדם עימם מתמודדת רשות קטנה מול שוק עבודה תובעני ורשויות שכנות גדולות ומתגמלות יותר.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג ביקש מהמנכ"ל להשלים את פרסום ההחלטה בנוגע לועדה הגיאוגרפית שהוקמה ועניינה חלוקת הכנסות בשטחים שהועברו מבנימינה לאור עקיבא בעבר.
מיד לאחר ישיבת העבודה יצאה הפמליה לסיור בשטח בה הוצגו למנכ"ל אתגרי החלטות הולנת"ע ששיבשו את תכנית המתאר היישובית שכבר זכתה לפני כשנתיים לאישור הוועדה המחוזית חיפה. בעיקר הועלו סוגיות הצפיפות הבלתי מידתית הנדרשת על ידי הולנת"ע וביטול חלק ניכר מאזור התעסוקה העתידי של המושבה סביב תחנת הרכבת העתידית במערב בנימינה.
 
לאחר סיור במושבה בנימינה הגיעו המשתתפים לסיור במחצבה וקיבלו סקירה על התכניות לפיתוח המקום כעוגן כלכלי אזורי.
ראש המועצה, איתי ויסברג: " אני מודה למנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש ואנשי ציוותו על ביקורם ברשות ועמידה מקרוב על אופי המושבות ואתגרי הפיתוח שלהן. השתכנענו שוב שמה שרואים מכאן לא רואים בהכרח משם וטוב שהמנכ"ל רואה חשיבות לסיורי שטח ברשויות."