רשימת קיצורי מקלדת

כוחה של מילה

כוחה של מילה

אורי לביא תלמיד כיתה ה' בבית ספר הנדיב בבנימינה, זכה במקום השלישי מתוך 9 מתחרים, בתחרות הארצית של ה'נואם הצעיר' מטעם ארגון הרוטרי. נושא נאומו של אורי "כוחה של מילה", ריגש את קהל המאזינים באירוע, ואף היה חביב הקהל בתחרות.
 
השתתפות אורי בתחרות הארצית, נעשתה בעקבות זכייתו במקום הראשון בתחרות האזורית, שנערכה בבנימינה, בהשתתפות 6 נציגים מיישובי האזור – חדרה, נתניה, כפר יונה, זיכרון יעקב, קיסריה, ובנימינה.
 
ארגון הרוטרי מובילים ב-60 ישובים בארץ, את התחרות בבתי הספר. התכנית והתחרות מתקיימות בבנימינה 13 שנה, בשיתוף מלא של מחלקת החינוך המקומית. הנואם הצעיר נכנס לתוכנית הלימודים השנתית, במטרה להקנות מיומנות תחקיר כתיבה, העברת מסר, ועמידה מול קהל. השנה התלמידים נהנו מהנחייתו של אלי אליוביץ, שחקן תיאטרון תושב המושבה.
 
נשיא מועדון רוטרי בנימינה, עמי קהתי: " 'פרויקט חשוב זה הוא נכס למחלקת החינוך, לילדים הנוטלים חלק בו, ולהורים המאושרים. הפרויקט מעצים את הילדים, נוסך בהם ביטחון עצמי רב, ומקנה להם מיומנויות ייחודיות הנרכשות באמצעות הפרויקט.
 
מועדון רוטרי שמח וגאה להוביל פרויקט חשוב זה כחלק מפעילותו בקהילה שלנו. תודה מקרב לב למחלקת החינוך ולעומדת בראשה, על שותפות רבה שנים'.
 
מנהלת מחלקת חינוך וקהילה, מוניק ווקנין: "מודה למועדון רוטרי בנימינה על השותפות. אנחנו רואים חשיבות רבה וזכות להכניס את אומנות הנאום בשפה הכתובה ובשפה הדבורה, כחלק מתוכנית הלימודים בכלל בתי הספר בבנימינה- גבעת עדה ואני שמחה שתלמידנו מגיעים להישגים ברמה הארצית".
 
בתמונה: דינה קציר ורוני שפר חברות מועדון רוטרי בנימינה,מובילות פרוייקט הנואם הצעיר ביישוב
 
קרדיט תמונה: באדיבות מועדון רוטרי