רשימת קיצורי מקלדת

מוקירים את המתנדבים בחירום

מוקירים את המתנדבים בחירום

בשבוע שעבר התקיים ערב הוקרה למתנדבי יחידת החילוץ של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה- יחידת הסע"ר . קב"ט המועצה, אלון אגם: "הערב הזה נועד להודות למתנדים המסורים שלנו שנכונים לסייע ולהגיש עזרה בכל עת. זה מרגש לראות כי תושבים רבים רוצים לקחת חלק ולהתנדב בסיוע לציבור".
 
תפקידה של יחידת הסע"ר (סיוע עצמי ראשוני) הוא לסייע בחילוץ נפגעים בעת אירוע כמו מלחמה ורעידת אדמה. היחידה שומרת על כשירות ומוכנות במהלך כל השנה על ידי אימונים של חילוץ והצלה ועזרה ראשונה בשיתוף עם פיקוד העורף. כיום ישנם כ- 30 מתנדבים משתי המושבות. קב"ט המועצה מציין כי מעבר לפעילות בשעת חירום היחידה נכונה לבצע כל פעילות שתידרש גם בימי שיגרה כמו איתור נעדרים, סיוע בטיפול בשריפות ועוד.
 
במהלך השנה החולפת מונתה רכזת מתנדבים לחירום גב' רוית סימון, נרכש ציוד רב המשמש את צוותי הסע"ר בהם גנרטור, ציוד תאורה, ציוד חיתוך ועוד. בנוסף בחודש מאי תתבצע הכשרה ל35 מתנדבים נוספים ועל ידי כך תרחיב המועצה את מעגל המתנדבים בתחום החילוץ וההצלה בחירום.
 
אגם: "אנו רואים חשיבות רבה בהערכות לחירום ולמקרי קיצון ועל כן בחודשים האחרונים אנו מעבים את מערך המתנדבים לצד הכשרות מקצועיות ורכישת ציוד מותאם לסיוע בשטח בחירום".
 
קרדיט תמונה: באדיבות מועצה מקומית בנימינה- גבעת עדה