רשימת קיצורי מקלדת

בוחרים בגני הילדים בבנימינה- גבעת עדה

בוחרים בגני הילדים בבנימינה- גבעת עדה

גם בגני הילדים במושבות בנימינה וגבעת עדה נפתחו השבוע הקלפיות והילדים ניגשו אל מאחורי הפרגוד ושילשלו לתיבה הכחולה את בחירתם. במקום לבחור ראש ממשלה חדש בחרו הילדים את השירים עימם יופיעו בטקס יום העצמאות הקרוב. מדובר פרויקט מיוחד בהובלת מחלקת החינוך הקדם יסודי במועצה מתוך מטרה לחשוף את הילדים הצעירים לדמוקרטיה במיטבה.
 
בתהליך פדגוגי אשר הובילה מנהלת החינוך הקדם יסודי, עדי גרוס, ובשיתוף פעולה של צוותי הגנים למדו ילדי הגנים על תהליך הבחירות ועקרונותיו. הבחירות בגנים הינם על השיר שאותו הילדים יבצעו בטקס העצמאות של גני הילדים. לשם כך הוצגו לילדים חמישה שרים: כאן ביתי , ארץ ישראל שלי, ארץ הצבר, אבא אמא וארץ ישראל, שלום על ישראל. ועל הילדים היה לבחור את השיר אותו אהבו במיוחד.
 
שני השירים אשר יקבלו את מירב הקולות יבוצעו על ידי הילדים בטקס העצמאות של גני הילדים שיתקיים במאי.
 
עדי גרוס: "ביחד עם הצוות המקצועי מצאנו דרך מיוחדת וחוויתית לחבר ולתת מקום לילדים לבחור בעצמם את השירים שאיתם יופיעו וזאת תוך לימוד וחינוך לדמוקרטיה ואזרחות פעילה. אנו מאמינים כי אלו ערכים שמגיל קטן חשוב ליצוק אותם ואני שמחה שהפעילות היתה משמעותית"
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "בימים אלה הילדים חשופים למושג בחירות וחשוב היה לחנך אותם לערך הבחירה. מודה לעדי גרוס מנהלת מחלקת קדם יסודי ולגננות המובילות על הדרך החוויתית ללמידה ועל הדרך היצירתית לשלב את ילדי הגנים בטקס חשוב כמו יום העצמאות למדינה. חג שמח"