רשימת קיצורי מקלדת

מגשימים חלום לילדי בית ספר הרים

מגשימים חלום לילדי בית ספר הרים

חברת "אלמה" הגשימה חלום לתלמידי בית הספר הרים בגבעת עדה והקימה גן מוזיקלי בחצר בית הספר. לצורך הצלחת הפרויקט נרתמה חברת "גן גנית" וביחד בשיתוף פעולה מיוחד דאגו לגיוון משחקים לתלמידי בית הספר. מנהלת בית ספר הרים, אורנית אביבי עידן: "לצד הנתינה והקבלה עבודה משותפת בצמד זו גם למידה. החוויה להתקין, לצייר, לצבוע ביחד היא הצלחה המשמעותית של ההתנדבות. תודה ענקית לכל השותפים לעשייה."
 
בית הספר הרים ממוקם בגבעת עדה ולומדים בו 40 תלמידים בגילאי 12-21 בעלי ASD - AUTISEM SPECTRUM DISORDER אוטיזם בכל רמות התפקוד. תלמידנו מתקשים ליצור קשר עין ויחסים בין אישים עם חברת השווים שלהם והאנשים בסביבתם.
התרומה כללה: קסילופון, תופים, ציורי רצפה למשחקי סולמות וחבלים, קפיצה למרחק ואף מגרש כדורסל. במהלך היום תלמידי בית הספר השתלבו עם מתנדבי חברת "אלמה " וסייעו להם בצביעה ובציורי הרצפה.
 
"שיתוף פעולה זה תורם לשני הצדדים. תלמידי בית הספר נהנו מתקשורת, למדו מתוך חוויה מעצימה וייהנו מהפירות לטווח הארוך. בית הספר "הרים" לילדים על הספקטרום האוטיסטי מקיים מפגשים מעצימים עם תלמידים, חברות ועמותות מגוונות" סיפרה אורנית.
 
החיבור עם חברת "אלמה" הממוקמת בפארק התעשייה קיסריה, נוצר במסגרת הפעילות עם עמותת "מחוברים לחיים". אלמה הינה אחת מחמש החברות המובילות בעולם בתחום מכשור מבוסס אנרגיה לתעשיית הרפואה האסתטית. חברת האם של אלמה, סיסראם מדיקל, הינה החברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג קונג.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "שיתוף הפעולה עם עמותות ומתנדבים יוצר עולם של חיבורים ונתינה, יצירת הגן המוזיקלי יש בה יותר מאשר פעילות יצירתית יש כאן אהבה וכבוד לאחר, הגן המוזיקלי יעניק לתלמידים מרחב לימודי חוויתי מרחב בו מעצימים את התקשורת הבין אישית והחיבור לאני האישי של כל תלמיד. מרגש לראות איך אנשים נרתמים למען תלמידי בי"ס הרים, היקרים שלנו. וככתוב במדבר רבה, פרשה י''ג "המדליק נר מנר, זה דולק וזה אינו חסר"
 
סמנכלית משאבי אנוש באלמה, ענת קינן: "אחד מערכי חברת אלמה הוא people1st, על מנת ליישם את הערך, נרתמו לפרויקט חברי וועדת התרומות בחברה והמנכ"ל, ליאור דיין, החיוך של הילדים הוא המתנה הגדולה שאנחנו קיבלנו מהם"
קרדיט תמונה: ביה"ס הרים