רשימת קיצורי מקלדת

מובילים את המאבק כנגד החיוב לתיאגוד המים והביוב

מובילים את המאבק כנגד החיוב לתיאגוד המים והביוב

השבוע נערכה ישיבה ראשונה של פורום ראשי הרשויות "הבלתי מתואגדות" בתאגידי מים בהובלתו של ראש המועצה, איתי ויסברג: "במשך למעלה משש שנים נאבקת המועצה בדרישת רשות המים מהרשויות המקומיות להעביר את משק המים והביוב לתאגידים חיצוניים. לאחרונה הקמנו יחד עם חיים ביבס יו"ר השלטון המקומי בישראל וראשי רשויות נוספים פורום במטרה על מנת לפעול יחד לביטול חיוב התאגדות מהרשויות שטרם התאגדו".
 
הדיון התקיים במשרדי השלטון המקומי בתל אביב, ואל המאבק חברו מועצה מקומית כפר תבור, ראש פינה, שוהם, עיריית נשר ועוד במטרה להיאבק בחיוב רשות המים ממועצות מקומיות ועיריות להעביר את הטיפול במים ובביוב לתאגידים חיצוניים.
 
אל ויסברג הצטרף הצוות המקצועי: מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן, גזבר המועצה, צור אוריון, והיועץ המשפטי, עו"ד אריאל פישר. ראש המועצה המקומית בנימינה- גבעת עדה, איתי ויסברג: "ההחלטה להוציא את משק המים לתאגידים חיצוניים לא הוכיחה את עצמה לא בשירות שניתן לתושבים ולא בהוזלת מחיר המים לצרכנים.
 
אנו מאמינים כי רשות שמעוניינת לנהל את משק המים והביוב באופן עצמאי צריכה להיות רשאית לעשות זאת כל עוד הניהול עומד בביצועים טובים, שירות ללקוח ותחזוקת תשתיות. אנחנו קוראים לרשות המים ורשות התאגידים לשתף פעולה עם מועצות המנהלות את משק המים והביוב שלהם בצורה אחראית ולהסיר מהן את חובת ההתאגדות".