רשימת קיצורי מקלדת

מנהל חדש לבית ספר אורט

מנהל חדש לבית ספר אורט

הבוקר אישרה ועדת הבחירה של משרד החינוך, הנהלת אורט ומועצה מקומית בנימינה- גבעת עדה את בחירתו של (אל"מ במיל') יורם יפה לתפקיד מנהל בית ספר אורט בנימינה. יפה יחליף בתפקידו את אשר מוצני שכיהן בתפקיד בשלוש שנים האחרונות.
 
יורם יפה, 52, תושב חרות, בעל תעודת הוראה, תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ובוגר קורס מנהלי בתי ספר מכון "אבני ראשה" . יפה שירת במשך 25 בצה"ל ובשנים האחרונות היה מחנך, רכז ומורה לפיזיקה כאשר תפקידו האחרון היה בבית ספר רמות ים.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין :"איחולי הצלחה ליורם עם כניסתו לתפקיד מנהל קרית החינוך אורט בנימינה. אורט הינו בי"ס מוביל ערכית חברתית ולימודית ובטוחני שיורם ישתלב ויתרום מעצמו להמשך הצעדת התלמידים והצוות למצוינות אישית. בימים הקרובים נתחיל את תהליך החפיפה והעברת שרביט הניהול באופן מיטבי. זו ההזדמנות להודות לאשר מוצני על עשייתו ותרומתו למען ביה"ס".
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "שמחתי לפגוש אדם כמו יורם במכרז על ניהול בית הספר השש שנתי של המושבות. על יורם להצעיד את בית הספר לאתגרי העתיד דרך המגמות המתחדשות בעולם החינוך ואני מצפה ממנו לשמור על הרמה הגבוהה של בית הספר ואף לעשות יותר. אני מאמין שהוא האיש המתאים למשימה ורואה בו שותף ראוי של המועצה לאתגרים. אני רוצה להודות לידידי היקר אשר מוצני שהוביל את אורט בנימינה להישגים רבים והשאיר בו חותם אישי ערכי ומשמעותי. אני מאחל לו הצלחה גדולה גם בהמשך.