רשימת קיצורי מקלדת

מחבקים את שורדי השואה בבנימינה וגבעת עדה

מחבקים את שורדי השואה בבנימינה וגבעת עדה

המחלקה לשרותים חברתיים במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה בשיתוף עם המתנ"ס ומתנדבים רבים בחרו לציין את יום השואה השנה בדרך הכי אינטימית ומחבקת שמתאפשרת בנסיבות המגבילות והגיעו בערב יום השואה לבתי שורדי השואה עם מסר חם ואופטימי לכל אחד ואחת משורדי/ות השואה במושבות. אל ביתו של כל שורד שואה בבנימינה גבעת עדה הגיע מתנדב (בכפוף להנחיות משרד הבריאות) שנשא בידו איגרת עם מילים חמות מהרשות ומהקהילה, נר זיכרון ופרח. ביום השואה צוותו מתנדבים לעמוד בצפירה עם שורדי השואה והזכירו להם שהם לא לבד.
 
באיגרת נכתב: "השואה ותודעתה הפכו לחלק בלתי נפרד מן הזהות היהודית, הישראלית והאנושית. יום השואה מוקדש מדי שנה, להתייחדות עם זכר השואה שהמיתו הנאצים ובני בריתם על העם היהודי, ועם זכר מעשי הגבורה המרד של בני עמנו בימים ההם.
 
"השנה, בצל המגבלות שנגזרו עלינו עם תקופת בידוד ממושכת לצורך הגנה על האוכלוסייה המבוגרת, אנו בוחרים לציין את יום השואה בדרך שתעביר לכם, שורדי השואה, את החיבוק החם והעוטף של הקהילה שלנו.
 
"כמו בשיגרה אך במיוחד בימים מאתגרים אלה, אנו שמים לנו למטרה להגיע לכל אחד ואחת מכם, ולהביע את הערכתנו ודאגתנו לכם.עיננו נשואות אליכם לקבל השראה מגבורתכם, אומץ ליבכם וחוסנכם. מאחלים לכם בריאות איתנה, אריכות ימים וחזרה מהירה לשגרה".
לפרטים ומידע נוסף: אושרת נגר, דוברת המועצה
 
תמונות מאושרות לפרסום: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה