רשימת קיצורי מקלדת

בשורה לעסקים בבנימינה וגבעת עדה- פטור מארנונה למשך שלושה חודשים

בשורה לעסקים בבנימינה וגבעת עדה- פטור מארנונה למשך שלושה חודשים

במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה החליטו לאשר פטור מתשלום הארנונה לעסקים לחודשים מרץ אפריל ומאי 2020 וזה בהתאם לקריטריונים שנקבעו בחוק. "אנו רואים חשיבות רבה בעת הזו לסייע לעסקים במיידית ולא להציע להם הנחה על הארנונה השנתית. במקביל פעלנו במועצה לפשט את התהליך כדי שבעלי העסקים יקבלו את ההחזרים בהקדם האפשרי וזה באמצעות מילוי טפסים דיגיטלים המאפשרים הזנה מהירה ויעילה של המידע במיוחד בימים אלו שבהם אנו עדיין נדרשים לעבוד מרחוק ללא קבלת קהל".
 
על פי החלטת הממשלה בפני הרשויות ניצבו שתי אפשרויות למתן הסיוע, האחת לאפשר הנחה שנתית בשיעור 25 אחוזים והשנייה לאפשר פטור מיידי לשלושה חודשים. בהובלת ראש המועצה, איתי ויסברג הוחלט להעניק פטור מיידי וזאת לאור ההבנה כי העסקיים המקומיים זקוקים בימים אלו לסיוע מיידי וכי מבחינתם זו החלופה המועדפת. ויסברג הנחה את גורמי המקצוע באגף הגזברות להערך לביצוע ההחזרים הכספים באופן המועדף על בעלי העסקים.
 
בעלי עסקים המבקשים לקבל פטור מארנונה יכולים להיכנס לקישור זה ולמלא את הטופס הדיגטילי לבקשת החזר בהתאם לקריטריונים שנקבעו בחוק.
 
גזבר המועצה, צור אוריון: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת אך עם זאת אנו רואים לנגד עיננו חשיבות גדולה בסיוע לעסקים המקומיים בצורה שתאפשר הנחה מיידית וסיוע לעסקים, אני שמח שהמועצה יציבה כלכלית על מנת לאפשר סיוע זה"
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "העסקים ספגו את הנזק הגדול ביותר במשבר הנוכחי. כולנו מתחילים לצאת כעת מהבתים לאביב של תקווה אולם עבורם רבים מהם העתיד נשאר לא ברור ומאיים. חובתנו למצוא כל דרך לסייע להם."