רשימת קיצורי מקלדת

נבחרה מנהלת חדשה לבית ספר גבע

נבחרה מנהלת חדשה לבית ספר גבע

עינב קולטון נבחרה על ידי ועדת איתור לתפקיד מנהלת בי"ס גבע בגבעת עדה. עינב תחליף בתפקידה את טלי נפתלי כהן.
 
עינב קולטון, תושבת זכרון יעקב, התחילה את דרכה החינוכית כמחנכת לכיתות ה'-ו', לאחר מספר שנים לימדה וחינכה ואף ריכזה את תחום המתמטיקה בבית ספר רעות במועצה אזורית מנשה . בשנת 2002 ריכזה את תחום העברית בבית הספר בווירג'יניה ביץ' במשך שש שנים.
ב 8 שנים האחרונות כיהנה כסגנית המנהלת בבית הספר רעות.
 
עינב קולטון: "בתפיסתי החינוכית אני דוגלת בגישה ההוליסטית הרואה את הילד על כל היבטיו. מאמינה בכך שעל מנת לייצר חינוך מיטבי יש לעבוד בשיתוף עם כל הגורמים במעגל חייו של הילד. נרגשת לקראת משימתי כמנהלת בה"ס גבע ומגיעה לתפקיד עם הרבה מוטיבציה, וענין לקדם להוביל ולהשפיע. מאחלת לכולנו הצלחה במסע המשותף".
 
בשבוע הבא יתחיל תהליך ליווי וקליטה של עינב שתתחיל באופן רשמי את תפקידה ב 1 ספטמבר.
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "הצלחתו של בית ספר גבע חשובה לנו ולכן לקחתי בתהליך הבחירה של מנהלת בית הספר החדשה ביחד עם הגורמים המקצועיים ומשרד החינוך. מצאנו את עינב כמתאימה ביותר לרוח בית הספר ולהתמודדות עם האתגרים הניצבים בפנינו. כולנו יחדיו נתגייס להצלחתה של עינב למען החינוך בכלל וקהילת גבעת עדה בפרט. אני רוצה להודות לטלי על עבודתה בבית הספר ולאחל לה הצלחה בהמשך דרכה".
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק וקנין: "עינב מצטרפת לשדרה הניהולית בחינוך בנימינה גבעת עדה, כישוריה של עינב יהיו לה לעזר להצלחה במשימת ניהול בי"ס גבע. אין כל ספק כי הלהט של עינב תואם את רוח החינוך שלנו. מאחלת לעינב הצלחה בתפקידה ובהובלת ביה"ס. זו ההזדמנות להודות לטלי נפתלי כהן, שניהלה את ביה"ס בשנתיים האחרונות ומאחלת לה הצלחה בדרכה החדשה.