רשימת קיצורי מקלדת

מנהל חדש לביה״ס כרמים בנימינה- אמיר נוי

מנהל חדש לביה״ס כרמים בנימינה- אמיר נוי
אמיר נוי ינהל את ביה"ס כרמים בנימינה, שמופעל על ידי רשת החינוך עתיד, החל משנת הלימודים הקרובה. נוי יחליף בתפקידו את יורם יפה אשר ניהל את ביה"ס במשך 4 שנים האחרונות. אמיר נוי, בעל ניסיון של 15 שנים בתחום החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, בתפקידו האחרון שימש כרכז שכבה בקרית החינוך אורט ליבוביץ בנתניה, מחנך ומורה מקצועי למתמטיקה. אמיר בעל ניסיון עשיר בעבודה עם בני נוער ובהנחיית קבוצות, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, תעודת הוראה בהנדסת תוכנה ותואר שני בחינוך והוראה. בן 40, תושב המושב ניצני עוז, נשוי ללימור ואב לשני בנים ובת.
אמיר נוי : ״אני שמח ונרגש עם כניסתי לתפקיד מנהל בית הספר "כרמים בנימינה", חינוך בשבילי זה לחלום עם התלמידים, לראות אותם ולעזור להם להגשים את החלומות לקראת העתיד. אני חש זכות גדולה להשפיע על עתיד בני הנוער בבנימינה-גבעת עדה ואני סמוך ובטוח שיחד נמשיך להצעיד את בית הספר קדימה”
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "אמיר נוי נבחר לתפקיד מאתגר זה ויצעיד את בית הספר בשנים הקרובות, לאמיר הניסיון החינוכי והניהולי הנדרש ועם מנהלי החטיבות רוני צרפתי ומעין הוכמן, יצליח בבטחה להוביל את בית הספר ליעדיו הבאים. מאחלת הצלחה רבה לאמיר ולכל הצוות בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ד. זו עדיין לא העת לפרידות, אך זו הזדמנות להודות ליורם יפה מנהל בית הספר על הובלת בית הספר וקידומו בארבע השנים האחרונות באופן מקצועי וערכי".