רשימת קיצורי מקלדת

מסכמים שנה ראשונה בבית הגאה במושבות

מסכמים שנה ראשונה בבית הגאה במושבות

הבית הגאה של המושבות מסכם שנת פעילות ראשונה וענפה בתחום הלהט"ב במושבות וכבר מתכנן עם הקהילה שהתגבשה את השנה הבאה. מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה במושבות: "ניתנה לנו ההזדמנות להשפיע ולקדם קהילה שלמה ומגוונת שלא תמיד מקבלת מענה. אני גאה שהמענים שהצלחנו להנגיש הם רבים ומגוונים ומסייעים לאוכלוסיית הלהט"ב ומקדמים את נושא הסובלנות בקרב כלל האוכלוסייה".
 
הבית הגאה מאגד תחתיו מגוון מענים רחב של הסברה, תרבות ופנאי, סדנאות מקצועיות, הכשרות צוותים וכמובן אירוע הגאווה המרכזי במושבות.
 
השנה התקיימו סדנאות סושיאל מדיה, קידום ממומן וכתיבת תוכן למדיות החברתיות. במהלך הקיץ הגיעה לסיומה קבוצה טיפולית לנוער שהחלה בתחילת השנה הקודמת ובד בבד התחלנו במפגשים של קבוצה טיפולית חדשה לגילאי 18+ של ניהול רגשות. בוצעה פעילות הסברה במסגרת אירועי פסח שני. מעגלי שיח בשת"פ עם עמותת שב"ל. הרצאות, מופעים יעודיים והדרכות של צוותי חינוך וצוותים טיפוליים.
 
מעיין גלעד, מנהלת הבית הגאה במושבות: " כשנבחרתי לנהל את הבית הגאה של בנימינה ג.עדה הבנתי כי ניתנה לי ההזדמנות להשפיע ולקדם קהילה שלמה ומגוונת שלא תמיד מקבלת מענה – אני שמחה שהצלחנו ואנחנו כבר עם הפנים להרחבת הפעילויות לשנת 2024. אנו מזמינות את בנות ובני הקהילה הגאה ליצור קשר עם הבית הגאה ולהיות מעודכנות.ים בפעילויות המגוונות.
 
מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי גרמן: " כחלק מתפיסת השירות וקידום השיווין במועצה אני רואה חשיבות רבה בקידום וקיום פעילות למען הקהילה הלהט"בית שלצערי עדין מופלית ונאלצת להילחם למען זכויות בסיסיות במדינה. אני מודה למעיין ולעוסקים במלאכה ואנו כאן נמשיך לקדם את מה שביכולתנו".
 
מנהלת המתנ"ס, לבנה קארו: "אני מברכת על הרחבת המענים לאוכלוסייה הגאה במושבות, זכינו ברכזת מוכשרת ומסורה שפועלת ללא לאות לקידום הנושא. המתנ"ס בחזונו הינו פלטפורמה ליוזמות ובית למגוון אוכלוסיות וקהילות, כך אנו מאמינים וכך גם פועלים"