רשימת קיצורי מקלדת

פרס שר החינוך לאלון קרוטמן מבנימינה

פרס שר החינוך לאלון קרוטמן מבנימינה

פרס שר החינוך למתנדבים מצטיינים ע"ש אלעד ריבן ז"ל העונק לאלון קרוטמן מבנימינה. קרוטמן תלמיד כיתה יב' בביה"ס כרמים מגמת תיאטרון וביולוגיה קיבל את הפרס על התנדבותו במד"א פעילותו בתנועת הצופים ופעילותי החברתית בכרמים. מנהל מחלקת הנוער במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, לידור משעלי, שהמליץ על אלון לפרס אמר: "אלון נער ערכי וחרוץ שמהווה השראה. הנתינה שלו והמעורבות החברתית באים לידי ביטוי במקומות בהם לוקח חלק. יישר כוח"
 
הטקס נערך בחיפה בנוכחות משפחתו, הנהלת בית ספר ונציגי מועצה במסגרתו העלו את פועליו של קרוטמן והתנדבויותיו הרבות. אור ביצור, רכז השיכבה והמחנך של אלון שהמליץ עליו לפרס כתב: "אלון תמיד מתנדב ומוביל תהליכים חברתיים גדולים. אלון נער המאופיין בבגרות גבוהה מאד ביחס לגילו, בולטת מאד במיוחד הרגישות של ו לסביבה והרצון האמיתי והגדול להפוך את הסביבה שלה למקום נעים להתנהל בו. לאלון חוש הומור מפותח, נתינה ברמה הגבוהה ביותר שללא ספק יובילו אותה להצלחות בחיים"
 
שיר לשם ויובל קורלנדר , מרכזי שבט הצופים הוסיפו: "אלון הוא שכבגיסט פעיל ומעורב בשבט, אלון נוכח ומאופיין באכפתיות גדולה לשבט ולאנשים הסובבים אותו. הוא תמיד יעזור בכל מה שצריך וכולם יודעים ומרגישים שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות".