רשימת קיצורי מקלדת

שחר לביא היא הזוכה בתחרות הנואם הצעיר במושבות

שחר לביא היא הזוכה בתחרות הנואם הצעיר במושבות

ביום שישי האחרון התקיימה תחרות הנואם הצעיר של ארגון רוטרי בנימינה. חמישה תלמידים מבתי הספר במושבות נשאו נאומים מעוררי התפעלות. נאומה של תלמידת בי"ס הנדיב, שחר לביא, נבחר במקום הראשון וייצג את המושבות בתחרות האשכולית.
 
נשיאת מועדון רוטרי בנימינה אסנת שפיר: "רוטרי ישראל מתגאה בפעילויות קהילתיות ובטיפוח מצוינות מקצועית . מועדוני הרוטרי מושכים את האנשים הטובים במקצועם ואת מובילי המשק והכלכלה. מאגר כזה של אנשים ויכולות מאפשר לפעול בקהילה ולהביא לשינוי חברתי ".
 
ראש המועצה, איתי ויסברג: "בכל פעם אני נפעם מחדש מהרמה הגבוהה של הנאומים. התלמידים מציבים רף גבוה מאוד שלא היה מבייש רטוריקנים מנוסים. התחרות היתה קשה וצמודה והלב התמלא בגאווה. תודה לרוטרי על הובלת פרויקט חשוב זה".
 
מועדון רוטרי בנימינה מקיים את הפרויקט בשיתוף הדוק עם מנהלת אגף חק"ר הגב' מוניק ווקנין זו השנה ה 14 ברציפות. תחרות רוטרי הנואם הצעיר היא מיזם לקידום תרבות הדיבור בקרב תלמידים ובני נוער. זו תחרות כלל ארצית שנולדה ברוטרי אשדוד בשנת 1988. בתחרות משתתפים אלפי תלמידים בכ- 60 ישובים ברחבי הארץ, תלמידי כיתות ה' עד י"ב.
 
אוסנת הסבירה כי רוטרי ישראל חרת על דגלו את קידום תרבות הדיון, והתחרות משתלבת בעשייה זו .המיזם תורם לתלמידים ליכולת הביטוי, מעודד מצוינות ושאיפה להצלחה ומעורר דרך ארץ לשפה.
 
השנה התקיימה התחרות בחמישה בתי ספר בישוב: בראשית, הנדיב, אמירים ואשכולות בבנימינה וגבע בגבעת עדה. את התלמידים הנחה אלי אליוביץ במשך ארבעת החודשים האחרונים.
 

התלמידים שהשתתפו בתחרות הם:

שחר לביא בי"ס הנדיב
שירה אליוביץ בי"ס אשכולות
יונתן קידר בי"ס בראשית
יאיר לידור בי"ס אמירים
ולאלון דורי בי"ס גבע.
 
מנהלת אגף חק"ר, מוניק ווקנין: "פרויקט הנואם הצעיר הפך לחלק מתוכנית הלימודים בשיעורי שפה. התהליך אותו עוברים התלמידים הינו תהליך המחזק מיומנויות כמו: תחקיר, כתיבה, הבעת דעה, עמידה מול קהל ויכולת העברת מסר באופן מיטבי.
 
מבקשת להודות לכל השותפים לרוטרי בנימינה על המיזם והליווי המקצועי. לאלי אליוביץ על תרומתו המקצועית והליווי האישי, לצוות החינוכי על תהליכי עומק וליווי התלמידים ואחרונים חביבים לתלמידים המייצגים את בתי הספר.ברכות לזוכה בתחרות הרשותית ובהצלחה בתחרות האשכולית."