רשימת קיצורי מקלדת

חברי מועצת בנימינה גבעת עדה הגיעו לסיור עבודה באיגוד ערים

חברי מועצת בנימינה גבעת עדה הגיעו לסיור עבודה באיגוד ערים

חברי המועצה והדרג המקצועי במועצה בהובלת ראש המועצה, איתי ויסברג, ביקרו אתמול באיגוד ערים לאיכות סביבה כרמל- שרון ולמדו על פעילות האיגוד. ראש המועצה, איתי ויסברג: "חשוב להכיר את הקיים. לטעמי, ההחלטות שלקחנו בשנים קודמות במועצת האיגוד הנוגעות להשקעות העתק שבוצעו במערך הניטור, הכשרת הצוותים ועלויות התקינה שנדרשו בהיקפים של מיליוני שקלים הניבו את התוצאה המצופה באירועי קליטת אסדת לוויתן בדמות ניטור אמין."
 
הסיור המקצועי בוצע ביוזמת ראש המועצה שביקש לחשוף בפני חברי המועצה ונציגי המטה את הנעשה באיגוד ערים לאיכות הסביבה כרמל שרון כדי ללמוד מקרוב על פעילות האיגוד.
 
מנכ"ל האיגוד ניר סהר ואנשי המקצוע באיגוד הציגו את מערך הניטור הנרחב של האיגוד ואת הדרך בה מתבצע הניטור הן בהתייחס לאסדת הגז והן בהתייחס לחברת החשמל ולמפעלים הפועלים בתחום שיפוטו של האיגוד. כמו הן הוסברה המורכבות של הקמת ותחזוקת מערך ניטור אמין וחוקי המהווה גם חלק ממערך הניטור הארצי של המשרד להגנת הסביבה, עלויות ההקמה והתחזוקה וההכשרות הנדרשות ברמת הארגון המתפעל.
 
כמו כן נותחו מספר אירועים ברישומי הניטור ששוקפו לציבור בחודשים האחרונים שנראו לעין בלתי מקצועית כמדאיגים ולמעשה הם חלק ממערך ניטור בריא ומפוקח, הנובעים בעיקר ממדיניות האיגוד להציג מידע מלא ולא מעובד לכלל הציבור במקום מידע מצרפי מעובד.
 
איתי ויסברג: "בידי הרשויות המקומיות החברות באיגוד יש כיום מערך ניטור מהמובילים בארץ, העומד בדרישות תקינה מחמירות ביותר ומקובל על כל גורמי המקצוע כאמין, אליהם תצטרף בקרוב גם תחנת ניטור על האסדה שהושגה במו"מ מול חברת נובל כדרישה שלא הוצגה חוקית אלא בוצעה מהבנה ורגישות לחששות הציבור.
 
אני תקווה שהציבור ייתן אמון במערך זה בבואו לכלכל את צעדיו לנוכח ידיעות שונות המגיעות אליו בערוצים שונים, ועובדה זו תעזור להפיג את החששות הרבים שהתעוררו לקראת אירועי הנישוב שחלפו בשלום."