רשימת קיצורי מקלדת

מ.מ. בנימינה גבעת עדה נבחרה במדרג המגדר של עמותת כ"ן

מ.מ. בנימינה גבעת עדה נבחרה במדרג המגדר של עמותת כ"ן

מועצה מקומית בנימינה – גבעת עדה נבחרה על ידי עמותת כ"ן בין המועצות המובילות ב"מדרג המוניציפליות - מדרג המגדר של כ״ן" בקטגוריית ייצוג נשים בתפקידים סטטוטוריים מוביל נחשב כל מי שבעל 50% ומעלה באותה קטגוריה. ראש המועצה איתי ויסברג: "אני גאה להוביל ארגון שבו נשים איכותיות לוקחות חלק מרכזי בהובלת הארגון על אגפיו השונים. מבחינתנו מגדר הוא לא פרמטר להגדרת בעל תפקיד מוצלח. אני גאה לומר שגם ייצוג הנשי במוסדות השלטון המקומי שכולל גם נבחרות ציבור ועובדות מועצה מכובד וראוי".
 
במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מכהנות היום בתפקידים בכירים מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי, מהנדסת המועצה, אדר' שרון פישמן ומנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין כמו כן עד לאחרונה כיהנה גם גלית פלג כמבקרת המועצה ואף היה רוב נשי במטה המועצה.
"אנחנו שמחות לעדכן אתכם שבהמשך לנתונים שאספנו בחודשים האחרונים ובהתאם לנתונים שיש בידינו, בבנימינה-גבעת עדה 3 נשים בתפקידים סטטוטוריים מתוך 6" נכתב בהודעה.
 
מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי: "במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה מובילים מדיניות לפיה נושא המשרה נבחר לפי כישוריו ויכולותיו ולא לפי מגדרו. אני שמחה שבמועצה ישנן נשים איכותיות ונהדרות שמובילות כל אחת בתחומה את הנעשה במועצה. כמי שנמצאת בתפקיד מנכ"לית המועצה, שמחה להיות במקום בו ערך השיוויון מוטמע ונלקח כמובן מאליו. קוראת לכל הנשים בהיותן הן, העיזו להתמודד עם כל אתגר באשר הוא ללא קשר למגדר".
 
מנהלת אגף חק"ר ויועצת לקידום מעמד האישה במועצה, מוניק ווקנין: "אני מברכת על התפיסה הרשותית שלנו כי נשים זוכות לתפקידן לא מכורח החוק אלא מתוך ראיית איכות המועמדות. גישה זו באה לידי ביטוי גם במכרזי כוח אדם. כמי שמכהנת גם בתפקיד יועצת לקידום מעמד האישה חשוב שהשיח יהא הן ברמה היישובית והן ברמה הארצית מתוך חיזוק המנהיגות ללא סימון מגדרי. מודה לראש המועצה מר איתי ויסברג שמאפשר פיתוח וקידום בתפקידי מפתח.
בימים אלו מוקמת בתמיכת המועצה הנהגת הנשים שמטרתה לקדם יוזמות של נשות המושבות. הרעיון הוא לנסות לייצג את כל קבוצות האוכלוסייה, ממגוון גילאים וממגוון שכונות.
התמונה מימין לשמאל: מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין, מנכלית המועצה, ניצן מחנאי, מהנדסת המועצה אדר' שרון פישמן