רשימת קיצורי מקלדת

נפגשים בגינה

נפגשים בגינה

נפגשים בגינה: ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג ומנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי החלו השבוע בפגישות עם תושבי המועצה מחוץ למשרדי המועצה, בגינות ציבוריות כחלק מהרחבת השיח אל מול התושבים. מדובר ביוזמה חדשה שתתקיים אחת לחודש ומטרתה לאפשר שיח ישיר ופתוח של התושבים עם המועצה. "אנו רואים חשיבות רבה בקיום שיח מתמיד ופתוח עם התושבים ולשם כך ישנן פלטורמות רבות. אני שמח ליזום דרך ישירה כזו שתאפשר לנו סוג שיח נוסף וחשוב עם התושבים" הסביר ויסברג. חשוב להדגיש כי המפגשים יערכו בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך הקפדה על שמירת 2 מטרים ומסכות.
 
ארבעה כיסאות מתקפלים שהוצבו השבוע בגינת גן המייסדים מתחת לעצי האורן קיבלו השבוע את פניהם של תושבי המועצה כאשר למשך שעתיים ראש המועצה ומנכ"לית המועצה פינו את לוחות הזמנים וקיימו שיח עם התושבים שהגיעו לגינה. מדובר בצעד נוסף כחלק מהיעדים המוכרזים של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה לשנים הקרובות פועלת המועצה לשדרוג מתמיד של השירות והשיח עם התושב. במסגרת זו התקיימו במהלך השנה האחרונה מפגשים פתוחים במושבות עם המטה המקצועי של המועצה, ראש המועצה פוגש תושבים בכל יום שלישי בשבוע במשרדי המועצה, שודרג אתר האינטרנט הרשותי, נפתחו שירותי עדכונים רציפים באמצעות הוואטס אפ ועוד.
 
מנכ"לית המועצה, ניצן גרמן מחנאי: "כחלק מחתירה לשיפור השירות והתמודדות עם אתגרי הקורונה, אנו פותחים ערוץ נוסף בו נהיה נגישים. מזמינה את כלל התושבים לעקוב אחר הפרסום של המפגשים ולהגיע לשיח".
צילום: מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה