רשימת קיצורי מקלדת

בית הספר "כרמים" בבנימינה פותח שנה חדשה,יפה ושונה!

בית הספר "כרמים" בבנימינה פותח שנה חדשה,יפה ושונה!

שם חדש, בעלות חדשה ומציאות משונה, כל אלו ועוד היו חלק מפתיחת שנת הלימודים תשפ"א בבית ספר התיכון "כרמים" מרשת "עתיד" בבנימינה.
 
1,684 תלמידי תיכון "כרמים" פתחו בהתרגשות רבה את שנת הלימודים תשפ"א. שנת הלימודים התחילה בלמידה בבית הספר, וכעבור שבועיים עקב מצב תחלואת הקורונה, עברו ללמידה מרחוק שנמשכת עד ימים אלו.
 
בשבועות שקדמו לפתיחת השנה, צוות הנהלת בית הספר עבר השתלמויות ייחודיות מטעם רשת "עתיד" אשר סייעו להם בבניית מערכת שעות בשגרת קורונה שתלווה אותנו ככל הנראה בשנה הקרובה.
 
בתקופה זו, בצל מגפת הקורונה, חשיבותו של בית הספר עולה ומתחדד. צוות בית הספר דואג לתת מענה גם בפן האישי-רגשי, חברתי, ערכי, חינוכי וכמובן לימודי. מאתגר ליישם את כל אלו בלמידה מרחוק ובחוסר היכולת להיפגש פנים מול פנים עם התלמידים, יחד עם זאת, כלל הצוותים החינוכיים בבית הספר פועלים כל העת מול התלמידים וההורים בכל התחומים על אף המגבלות.
 
איתי וייסברג, ראש המועצה: "השנה הראשונה של בית הספר של רשת החינוך "עתיד" נפתחה בצורה אחרת ושונה, אך אני סמוך ובטוח שהודות לצוותי הניהול של בית הספר, יחד עם המעטפת שמספקים אנשי מחלקת החינוך במועצה, אנו נצלח את האתגרים שמזמן לנו משבר הקורונה ונזכה לראות את נערי ונערות המושבות פורחים בבית הספר כרמים" .
 
יורם יופה, מנהל בית הספר: "עצוב לראות את בית הספר שקט וללא תלמידים, אנו מתגעגעים לכולם ומקווים שנחזור במהרה ללמוד יחד. בכל יום אנו חושבים מחדש ומיישמים דרכים חדשות בהן נוכל לשמור על קשר עם התלמידים ולאפשר למידה בצורה מיטבית. אני מבקש להודות לרשת עתיד על הליווי הצמוד והתומך בנושאים הפדגוגיים, התשתיתיים והלוגיסטיים. כמו כן, גם למועצה מקומית בנימינה גבעת עדה וועד ההורים אשר שותפים פעילים לכל הנעשה בבית הספר. וכמובן, לכל צוות ההוראה והמנהלה בבית הספר אשר עובדים לילות כימים על מנת לתת מענה לצרכי השעה."
 
אייל קרמר, מנכ"ל רשת חינוך עתיד: "כרשת חינוך מובילה בישראל, אנו רואים חשיבות עליונה במתן סיוע בכלל הסוגיות הקשורות ללמידה משלבת וגמישה, לצד תמיכה וחיזוק החוסן הנפשי של התלמידים והסגל, לרכישת מיומנויות חדשות ללמידה והוראה ופיתוח שיח אותנטי בין מורה לתלמידיו. לקראת השנה החדשה והמאתגרת, אנו מספקים לבתי הספר שלנו סביבת עבודה דיגיטלית המאפשרת לתלמידים למידה מרחוק כשהם אינם נוכחים בבית הספר. אנו מחויבים להמשיך ככל הניתן בשגרה המותאמת למציאות המשתנה שאנו נמצאים בה. גם בשנה זו של התמודדות עם אתגרים מורכבים, אנו נמשיך ונקפיד על הצבת סטנדרטים גבוהים בכל הקשור לאיכות פדגוגית כמו גם למעטפת הלוגיסטית והמחשובית בכל אחד מבתי הספר שלנו".