רשימת קיצורי מקלדת

קורס מג"ב ראשון נפתח במושבות

קורס מג"ב ראשון נפתח במושבות

מתנדבי המושבות התייצבו אתמול בשעה טובה לפתיחת הקורס הראשון למתנדבי מג"ב.
 
הקורס נוסד ביוזמת רכזת המתנדבים במועצה רוית סימון ויכלול 8 מפגשים אשר יכשירו ויסמיכו את המשתתפים לסיור בשטח, להפעלת סמכות וטיפול באירועים. בנוסף, יילמדו נושאי סמכויות, אתיקה, חובות וזכויות המתנדב, ואופן השיטור.
 
הפרויקט החל מתוך רצון להרחיב את פעילות האכיפה במושבות אותה מבצע היום ארגון השומר החדש, פעילות אותה מוביל מנהל הביטחון הקהילתי עומרי מרקוביץ', ולהקים יחידה עצמאית עם סמכויות שיטור בעלת אוריינטציה למגזר הכפרי.
 
המטרה בסופו של תהליך היא הקמת מערך סיור משותף של מג"ב ויחידות הסיור הקיימות בשומר החדש שיבצעו פעילות משותפת לאבטחת השטח הפתוח והאורבאני של המושבות.
 
ראש המועצה איתי ויסברג:
" חוזקה של קהילה נמדד ברוח ההתנדבות שלה, ביציאה מאזור הנוחות הפרטי ובסולידריות. אני מברך את מתנדבי מג"ב החרוצים שנרתמים למלאכה החשובה של הגברת הביטחון האישי במרחב הכפרי והאורבני ואני בטוח שבקרוב נראה פתיחה של קורסים נוספים של מתנדבי מג"ב. מילה טובה וגדולה מגיעה גם לרוית סימון, רכזת המתנדבים במועצה, שעושה פלאים, יוזמת ומקדמת פרויקטים לטובת חיזוק הקהילה כולה".
 
רוית סימון רכזת מתנדבים במועצה:
"תודה גדולה מגיעה למשפחת שרון שאירחה אותנו בבוסתן של סבא יוסי בפרדס חנה, לפקד גבריאל אליהו קצין מתנדבים מג"ב חוף, לרס"ב באשה חוסאם רכז מתנדבים מג"ב חוף ולמב"ס מושבות הברון אבשלום כתריאל שסייע רבות במהלך השנה להוצאת הקורס הראשון לדרך".
במקביל ההרשמה לקורס השני של מתנדבי מג"ב. המתנדבים היקרים מוזמנים להירשם אצל רוית סימון רכזת המתנדבים של המועצה בטלפון 054-8834083.