רשימת קיצורי מקלדת

המושבות עוברות לירוק

המושבות עוברות לירוק

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ממשיכה בשיתוף הפעולה ההדוק עם רשויות המדינה למען הורדת ממדי התחלואה וחזרה מהירה ככל הניתן לשגרה.
 
במהלך השבוע הגיעו למושבות נציגי פיקוד העורף שסיירו בפארקים, בשכונות, בגני המשחקים, שוחחו עם התושבים, ביצעו פעולות הסברה והדגישו את חשיבות עטיית המסכות, שמירת הריחוק החברתי ומניעת ההתקהלויות.
 
בנוסף לפעולות ההסברה, בשבועות הבאים תימשך פעילות האכיפה היזומה על ידי פקחי המועצה כנגד אי ציות להנחיות. השבוע, במהלך סיור לילי שגרתי שערכו פקחי הרשות, הבחינו אלה במסיבה שמשמעותה - התקהלות לא חוקית בבנימינה. למקום הוקפצה ניידת קורונה וביחד עם הפקחים בוצעה אכיפה במקום ופוזרה ההתקהלות.
 
יחד עם פעולות האכיפה, מפעילה המועצה משל"ט קורונה בניהולם של ראש המועצה איתי וייסברג ושל קצין הקורונה אלון אגם. את מערך המתנדבים והחקירות האפידמיולוגיות מובילה רוית סימון. הצוות המנהל יחד עם מערך המתנדבים נותן מענה מיידי לחולים ולמבודדים. נכון למועד הורדת העיתון לדפוס מספר החולים במושבות הוא 41, מתוכם 23 חולים חדשים. בנוסף, 110 תושבים נמצאים בבידוד.
 
ראש המועצה איתי וייסברג :
"נוסף לפעולות ההסברה ולליווי הצמוד אותו אנו מעניקים לחולים ולמבודדים, העלנו הילוך בפעילות האכיפה היזומה. המלחמה בקורונה היא משותפת לכולנו, ורק יחד ננצח את המגפה ונחזיר את המושבות לפעילות רגילה ונורמלית. על מנת ליישם את שאיפה זו מטרתנו היא להפוך את בנימינה וגבעת עדה למועצה ירוקה מהר ככל הניתן".