רשימת קיצורי מקלדת

סיור מהנדסים ראשון בבית ספר "הנדיב"

פרויקט הבנייה מחדש של בית ספר הממלכתי דתי בבנימינה, בית ספר "הנדיב", ממשיך לקרום עור וגידים כאשר לפני מספר ימים נערך במקום סיור המהנדסים הראשון עפ"י הפרוגרמה החדשה.

כזכור אחר שנים ארוכות שבהן דרשה המועצה בהובלת מנהלת אגף החק"ר, מוניק ווקנין, להרוס את מבנה בית ספר הנדיב בבנימינה שהוקם לפני 72 שנים ולבנות במקומו מבנה חלופי, לאחרונה אישר משרד החינוך למועצה לצאת לתכנון מפורט של המבנה החדש שצפוי להכיל 12 כיתות לימוד.

עם קבלת האישור התחילו במועצה תהליך של איתור אדריכל, חשיבה פדגוגית ומעגלי שיח עם הנהגת ההורים, ובגמר הליך זה נערך אתמול סיור משותף ראשון בבית הספר בהשתתפות משרד האדריכלים שעתיד לתכנן את בניית בית הספר- משרד רוזנטל אדריכלים עם מהנדסת המועצה אדרכ' שרון פישמן, מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין ומנהלת בית הספר חיה קוגן.

מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין:

" זה רגע בהחלט מרגש שלאחר הליך כל כך ארוך, רציני ומקצועי, הליך שכלל עבודה משותפת עם וועדת הבינוי של בי"ס הנדיב, אנו מתחילים בהליך התכנוני הלכה למעשה. בקרוב נציג לוועדת הבינוי של בי"ס את התכניות המגובשות, נשמע את הערותיהם, בתקווה להתחיל בקרוב בעבודות ההנדסיות".

מהנדסת המועצה אדרכ' שרון פישמן:

" התכנון של בית ספר "הנדיב" לוקח בחשבון לא רק את חלומות הילדים ועקרונות בית הספר אלא משלב בתוכו את הנוף הייחודי וערכי הטבע של בנימינה. אני מתרגשת לתכנן מרחב למידה חדש לילדי המושבות שיתאים בצורה מיטבית לעת הזאת".

ראש המועצה איתי ויסברג:

"אני מברך את משרד האדריכלים שנבחר להוביל את הפרויקט החשוב ובטוח שיחד עם שרון פישמן מהנדסת המועצה ועם מוניק ווקנין מנהלת אגף חק"ר, יזכו ילדי בית ספר הנדיב לבית ספר מתקדם, נגיש ואיכותי שתואם גם את רוח תכנית החינוך היישובית "חינוך בדרך שלנו" עליה אנחנו שוקדים מזה כשנה".