רשימת קיצורי מקלדת

הכשרת הג'יפאים הראשונה מטעם השומר החדש יצאה לדרך

ביום שישי האחרון, לאחר תקופה ארוכה של תכנונים ודחיות בגלל הקורונה, התקיימה הכשרת ג'יפאים ראשונה של מתנדבי השומר החדש בבנימינה-גבעת עדה. לשמחתנו, הצטרפו גם מתנדבי יחידת הג'יפאים של השומר החדש וכך נוצר לנו מפגש מקצועי מצוין בין שומרים המגיעים מגזרות שונות אך שכנות.
 
על התחום המקצועי הופקד דן אמיר, מתנדב בשומר החדש ומדריך בכיר ומנהל הקורסים למדריכים ברכבי שטח במכללה האקדמית בוינגיט ובהובלה ותיאום עם שלומי דורון אחד המתנדבים הפעילים והותיקים של השומר החדש במושבות.
היום החל בהדרכה קצרה שכללה תולדות הג'יפ, מידע טכני והתנהגות הג'יפ במצבים שונים ומשם נסיעה לשטח טכני לטובת תרגולים של מצבים שונים.
 
מחזור שני של הכשרת ג'יפאים ייצא לדרך השבוע ביום שישי ובהמשך נקיים אירועים דומים תחת הנחיות משרד הבריאות.
למעוניינים להצטרף להתנדבות בשומר החדש במסגרת יחידת האופנים או יחידת הג'יפים, מוזמנים ליצור קשר במייל
 comsec@bin-ada.co.il עם עומרי מרקוביץ' מנהל הביטחון הקהילתי.
 
מנהל הביטחון הקהילתי עומרי מרקוביץ:
"הפעילות של השומר החדש במועצה חובקת מתנדבים משתי המושבות שמשתפים פעולה על מנת לשמור על המרחב הכפרי בטוח יותר מפני טרור חקלאי והתפרצויות לבתים המושבות. הנוכחות של אנשי המקום אשר שומרים על בתיהם והשטחים המקיפים את המושבות מהווה נדבך משמעותי בהגברת הביטחון ומשמשת מודל לחיקוי לרשויות אחרות. השילוב עם יחידת הג'יפאים של השומר החדש מאפשרת קיום שותפות מבצעית ולקיחת אחריות חברתית אמיתית"
 
ראש המועצה איתי ויסברג:
"אני גאה בפעילות המבורכת של מתנדבי השומר החדש ושמח על שיתופי הפעולה והכנסת תכנים מקצועיים נוספים. אני קורא לכל מי שמעוניין להצטרף אלי ולשאר המתנדבים ולקחת חלק בשמירה על השדות, המושבות והשטחים הפתוחים במסגרת "השומר החדש". אני מאמין שמי שיצטרף ירגיש במהרה שהוא לא רק תורם, אלא גם נתרם".