רשימת קיצורי מקלדת

ביקור ראש המועצה בבית הספר "הרים", בי"ס לילדים בעלי צרכים מיוחדים

לרגל ציון היום הבינ"ל לציון אנשים עם מוגבלות הגיעו ראש המועצה איתי ויסברג ומנהלת אג"ף חק"ר מוניק ווקנין לביקור בבית הספר "הרים" בגבעת עדה בו מתחנכים 41 ילדים ונערים בעלי צרכים מיוחדים בגילאי 12-21.

ראש המועצה איתי ויסברג:

"אנחנו שואפים להשיג יותר ויותר שילוב במוסדות החינוך שלנו ובקהילה. זה גם אחד מעקרונות היסוד של התכנית חינוך בדרך שלנו ואכן אנחנו מצליחים להציג רמת שילוב גבוהה אצלנו ביישוב. זה גם אחד הגורמים הדוחפים אותנו להקים חווה חקלאית חינוכית ביישוב שתהווה גם מרכז מעש לבוגרי "הרים" ולרבים אחרים במרחב האיזורי שלנו.

בביקורי בבית ספר "הרים" שלנו בגבעת עדה נפגשתי לשיחה עם התלמידים והמורים. התלמידים פירטו את הסיבות שבגללן הם הגיעו דווקא לבית ספר "הרים" גם כשרובם המכריע מגיע מחוץ למושבות והמנהלת ציינה שעל 4 המקומות הפנויים לשנה באה מתמודדים כרגע 52 ילדים מהאזור שלהם אפשרויות נוספות. זה מדגיש את איכות בית הספר שלנו. ואת כל השיחה הזו ניהלנו על מי מנוחות בשלווה עם ילדים שרק לפני מספר שנים היו נתונים להתקפי זעם ותסכול. אני מחזיק בדעה שבעלי המוגבלויות הם ראי טוב מאוד לעצמנו ואנחנו זקוקים להם לא פחות מאשר הם זקוקים לנו".

מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין:

" זהו יום מיוחד שתמיד מרגש, אך אותי מרגש במיוחד המפגש הכמעט יומיומי עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ו/ או עם הורים בליווי האישי. גאוותנו על מערכת החינוך המיוחד במושבות, גאוותנו גם על התלמידים המשולבים בחינוך הרגיל.

תודתי וברכתי לצוותים החינוכיים העושים עבודת קודש במתן מענים מותאמים לכל אחת ואחד".

מנהלת בית הספר אורנית אביבי עידן:

" אני מודה לראש המועצה ולמנהלת אגף חק"ר על הביקור המרגש. הילדים והצוות שמחו מאוד לארח אותם.

כשנער שלנו כותב בפייסבוק שהצליח לעשות שינוי ולהפוך מנער 'בעייתי ואלים' לנער שיודע לכבד, או נער שמתחיל פתאום לדבר בגיל 16- אלה רגעי ההצלחה, שמעניקים לצוות ולי המון אנרגיה ומשמעות לעשייה היומיומית".