רשימת קיצורי מקלדת

שמחנו לארח אתמול את ח"כ עודד פורר שהגיע לסיור וביקור מקצועי במושבות.

שמחנו לארח אתמול את ח"כ עודד פורר שהגיע לסיור וביקור מקצועי במושבות.

ח"כ פורר, יו"ר הועדה לקידום מעמד האשה ויו"ר השדולה לקידום המסחר בישראל, הגיע אתמול לסיור במושבות וביקר בין היתר בסטודיו למחול URBAN באזור התעשייה "רכבת", באזור התעשייה "כרמל" וברחוב המייסדים בבנימינה בהזמנתם של רועי בן אשר מ"קפה בנימינה" ומיכל עזני בעלת חנות בגדי מעצבים- "מיכל בגדי מעצבים".
 
לאחר מכן הגיע פורר לפגישת עבודה בבניין המועצה ונועד עם ראש המועצה איתי ויסברג ועם מנכ"לית המועצה ניצן מחנאי גרמן. בפגישה הציג ראש המועצה לח"כ פורר את הנושאים המרכזיים שעל סדר יומה של המועצה ובהם התכנית להתחדשות עירונית בגבעת חן, אישור תכנית המתאר היישובית לאחר 43 שנים, שיקום מחצבת בנימינה והפיכתה למוקד חינוך תרבות ופנאי, תכנית החינוך היישובית- "חינוך בדרך שלנו", סלילת שביל האופניים בין גבעת עדה לבנימינה ועוד.
 
חלקה השני של הפגישה עסק באופן ממוקד בסוגיית ההתמודדות של העסקים הקטנים והבינוניים בתקופת הקורונה והצעדים אותם המדינה יכולה וצריכה לבצע על מנת לסייע לעסקים לשרוד את המשבר ולהקל על חייהם. ח"כ פורר הבטיח שיעלה לסדר יומה של הכנסת כבר היום את נושא הסיוע לרשויות בהכשרת שטחים ציבוריים לטובת המסחר בתקופת הקורונה כחלק ממימוש תקציב להתאמת עסקים לקורונה שאושר בממשלה.
 
ח"כ עודד פורר מסר בסיום הביקור:
" "ההרגשה פה היא כמו בחו"ל אבל התנהלות הכלכלית של הממשלה מזכירה לנו שמדובר במדינת ישראל - עסקים סגורים שעומדים לפשוט רגל, מסעדות שלא יכולות לארח מחוץ למסעדה ובעלי עסקים שחושבים למכור את הבתים הפרטיים שלהם מכיוון שלא קיבלו סיוע מהרשויות עד כה."
 
ראש המועצה איתי ויסברג:
"אחד האתגרים הגדולים של תקופת הקורונה הוא מתן חמצן לעסקים הקטנים והבינוניים על מנת שיניעו מחדש את גלגלי הכלכלה הישראלית. ח"כ עודד פורר הוא שותף שלנו בנושא הזה ופועל מדי יום בשלל הנושאים הנוגעים לכך. אני מודה לח"כ פורר על הביקור ועל רצונו להעלות על סדר יומה של הכנסת את הצעת הסיוע לרשויות בהכשרת שטחים ציבוריים לטובת המסחר ומקווה שהיציאה מהמשבר הכלכלי שפוקד אותנו תהיה במהרה".
 
אנו מודים לח"כ פורר על הביקור החשוב וקוראים לכם, התושבים, דווקא בתקופה מאתגרת זו לכולנו לתמוך בעסקים המקומיים שלנו ו"להשאיר את הכסף בבית".