רשימת קיצורי מקלדת

36 מלגות לסטודנטים חולקו השנה בבנימינה וגבעת עדה

טקס המלגות השנתי שנערך תמיד ברוב פאר והדר, הותאם גם הוא לרוח התקופה ולכן התכנסו לפני מספר ימים בזום הסטודנטים מהמושבות והתורמים הנכבדים, יחד עם ראש המועצה איתי ויסברג ומנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין לטקס המרגש. את החלוקה הפיזית ביצעו עובדות אגף חק"ר (חינוך, קהילה ורווחה) שהגיעו לבתי הסטודנטים. השנה חולקו 36 מלגות ל-36 סטודנטים, כולם תושבי המושבות, כל מלגה ע"ס 2000 ₪. כל תורם ותורמת הקדישו את תרומתם לזכר מי מיקיריהם שהלכו לעולמם ותרמו תרומה נכבדת למושבות ולמדינה.
 
המועצה הכפילה את מספר המלגות והעניקה 4 מלגות, ובנוסף הקצתה מהתקציב הרשותי המוענק ע"י קרן אדמונד דה רוטשילד 5 מלגות.
 
הודות לגדלות רוחם של התורמים אנו מעניקים מספר רב של מלגות ובהזדמנות זו נבקש להודות מקרב לב לתורמים היקרים:
אייל טפרברג
אורנה קוטלר
יהודה וינר
בוגרי מחזור כ"ז בי"ס אשכולות
גיא זוארץ
יחיעם אלטשולר
אפרת רפ
חנה גבצו
משפחת נטע
מנחם ברגב
ג'ויס ברגב
יניב ויואב ג'ראסי עציון
ליאורה ארנס
יפעת גולדשטיין
עמותת מורן
יד ליד
 
ראש המועצה איתי ויסברג:
"גם הקורונה לא תעצור אותנו מלתמוך בסטודנטים שלנו שפזורים במוסדות הלימוד בכל רחבי הארץ, במגוון מקצועות. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק פעיל בארגון הטקס ובטקס עצמו, לתורמים המיוחדים שלנו שכל תרומה שלהם מלווה בסיפור אישי מרגש, למנחם ברגב יו"ר ועדת מלגות שסייע רבות בגיוס התרומות וביצירת הקשרים, לראובן רפ מנחה הטקס שכרגיל עשה זאת בנעימות, ברגישות ובמקצועיות, ולעובדות אגף חק"ר שהגיעו לכל סטודנט וסטודנטית כדי להעניק את המלגה. בהצלחה רבה לסטודנטים שלנו וניפגש בשנה הבאה, בשאיפה במתכונת הרגילה".
 
 
מנהלת אגף חק"ר מוניק ווקנין:
"מפעל המלגות היישובי מהווה גם השנה ובאופן זוהר במיוחד את אחד מסמלי ההיכר של ערכי הליבה המלווים את תושבי המושבות מאז הקמתן. הערבות ההדדית וההכרה בחשיבות החינוך לא ירדו מסדר היום של הקהילה. אני מאמינה כי למרות הקשיים הנובעים ממגפת הקורונה, עדיין קיימת רוח הלומד והחוקר, רוח הנתינה והתרומה לקהילה. אני מבקשת להודות לתורמים המהווים דוגמה לחברה ערכית, הדוגלת בנתינה לזולת ולסביבה. מעורבותם ותרומתם מעודדת את דור העתיד לערכים אלה, ולסטודנטים איחולי הצלחה"