רשימת קיצורי מקלדת

נציגת המושבות בתחרות המורה של המדינה לשנת 2021: ענבל סטבון סגנית המנהלת בביה"ס "גבע"

ענבל מחנכת 17 שנים בבי"ס גבע ומזה מס' שנים סגנית מנהלת ביה"ס. ענבל היא דמות חינוכית מוערכת בקרב קהילת גבעת עדה ומהווה מודל בצוות החינוכי, מובילה ומעודדת יוזמות תלמידים ואנשי חינוך. בשנת הקורונה הובילה ענבל (בנוסף לכל תפקידיה) את יום הב"ז שעורי בחירה בזום.
 
ענבל שיתפה בתחושותיה ובהתרגשותה:
" בשנים הרבות שלי בבית הספר "גבע" זכיתי להכיר קהילה איכותית, מחבקת ונרתמת. ילדים מהממים, יצירתיים עם לב ענק. מה אגיד ומה אוסיף? במקצוע הזה יש הכל מהכל ... המון רגעי אושר, דמעות, התרגשות, גם לא מעט אתגרים והרבה ברק בעיניים, אני חושבת שהכל מבוסס בראש ובראשונה על קשר אישי ויחסים. בכל יום כשאני יוצאת מבית הספר, תמיד יוצאים איתי ילדים בלב, הם ממשיכים איתי את היום, נכנסים איתי לאוטו ומשפיעים עלי בכל מיני מצבים בחיים שלי, אפשר בהחלט לומר - מעוררים בי השראה. אני בכלל חושבת שזה הם "הילדים של המדינה"... !
 
מודה על הזכות, זהו מעמד מרגש מאד עבורי.
 
מוניק ווקנין מנהלת אגף חק"ר מספרת על היכרותה עם ענבל:
" למי שמכיר את ענבל זה נראה מובן מאליו אך זה לא...את ענבל אני מכירה מאז הגיעה לכיתה ו' בבי"ס אשכולות. כבר אז בלטה באינטליגנציה הרגשית במוסר ואחריות.
 
עם כניסתי לתפקיד שמחתי לגלות שענבל מלמדת בבי"ס גבע ומכהנת גם כסגנית. בשנים אלה ראיתי מחנכת בכל רמ"ח אבריה. התלמידים וההורים אוהבים ומעריכים אותה. לצד החינוך מתפקדת כסגנית ומנטורית למורים בביה"ס. מבחינתי ענבל היא מורת המאה ואני גאה בה. אשרינו שענבל בצוות החינוך במושבות"